"שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הטוב".

"כולם נסערים מהסרטון על השוטר שמכה את הנער בחוף הים, ואני אומר משהו קצת אחר: אני לא מכיר את המקרה הספציפי הזה, ולא מתייחס אליו, אבל אני כן מכיר את המצב בחופים. אני מכיר את חבורות הנערים האלימים והבריונים והשיכורים שמגיעים לחופים עם מערכות רמקולים אימתניות והמון אלכוהול והופכים למפגע סביבתי, תברואתי ופיסי. בדרך כלל זה בא עם הרבה אלימות, ולפעמים גם עם איזה ג'יפ או טרקטורון, ואנחנו בדרך כלל שואלים את עצמנו למה אין משטרה כאן, ולמה הם לא מפחדים מאף אחד". 
"אז תרשו לי לא להבהל מהסרטון הזה בו השוטר מוריד שתי כאפות לנער. אני בעד שהמקרה הזה ייבדק לעומק, אבל אני גם בעד שזה לא ירפה את ידי השוטרים במאבק נגד הבריונות והוונדליזם בחופי הים שלנו. וכדי לנצח במאבק הזה צריך, מה לעשות, גם להשתמש בכוח".



 

"שלום, אני אריה אלדד ואני היום השוטר הרע".
האפיפיור יכריז בעוד שבוע לראשונה על קידומן של שתי נזירות ערביות מארץ ישראל לדרגת קדושות. מדובר בשתיים שמתו מזמן, לפני מאה ארבעים ותשעים שנה. התהליך בכנסיה הקתולית אינו חפוז. תחילה קודמו לדרגת מכובדות, ונראביליות, שנים אחר כך לדרגת מבורכות, ביאטוסיות, ועתה השלים האפיפיור הנוכחי את התהליך והן זכו לקידום. הן קדושות". 
"לצורך זה היה צורך להוכיח שחוללו ניסים. הנס שחוללה האחת מהן, שנים רבות לאחר מותה, קשור בחשמלאי מכפר כנא שהתחשמל בבית דגן. קרוביו התפללו לנזירה המתה והחשמלאי שרד. ודי בכך. פעם היה צריך לבקוע ים לשניים או להחיות מתים, היום הדרישות צנועות יותר. אולי בשלב הבא די יהיה בכך שכומר לא יבצע מעשים מגונים בנערי מקהלה". 
ועדיין יש מקום לקנאה, זה בטח יותר טוב מרב ראשי לשעבר המתחנן בהקלטות סתר ששודרו בערוץ 2 בערב שבת שלא ילשינו עליו ועל מעלליו. מלשכת הרב לשעבר נמסר כי השיחות ששודרו בערב שבת הוקלטו ביום חול".