עונת ה-VIP של האח הגדול יצאה אתמול לדרך, והפעם להפתעתי ושמחתי, לא היו שם הרבה רעש וצלצולים או גימיקים פומפוזיים מיותרים (מלבד ההחלקה על התחת לתוך הבית שמוטי גלעדי פספס וכמעט שבר את המפרקת) אלא סופסוף זכינו לכניסה צנועה ונטולת דרמות של המפורסמים. 

הדיירים לא זכו לכבוד מלכים כיאה לסלבס ונאלצו להחליק על מגלשה לתוך הסלון כשהם מהדקים היטב את קצוות השמלה המהודרת כדי שלא יציצו להם לתחתונים ובתוך הבית חיכו להם קרטונים עם ריהוט שייאלצו להרכיב בשיטת עשה זאת בעצמך. לא אתפלא שהאח הטוב והמיטיב זמם כל זאת מדמיונו הקודח על מנת לתת חתיכת כאפה לאגו של הידוענים כדי שלא ירימו את האף יותר מדי, אך נראה אותו גיבור על אחת כמו אריאנה מלמד שבקרוב מאוד תראה לו מי כאן הבוס. 
לא סתם בחר האח דווקא בשיר אלמליח, הילדה הטובה, המנומסת והצייתנית בשביל להביכה קשות כבר בערב הפתיחה כאשר הלשין עליה שהיא סימנה את ישראל גודוביץ כמודח הראשון, כי אם היה בוחר להביך את אריאנה, או אז הייתה דורסת אותו בקלנועית, או מאידך, מצפצפת עליו כי זה ממש לא מעניין אותה להיות נאהבת ע"י הדיירים. 

שיר לא הפסיקה להתנצל ולהסביר לנו הצופים שבחרה באדריכל להיות המודח הראשון רק לפי תעודת הזהות שלו ואני תהיתי אם אולי פספסתי משהו והאיש הוא בכלל מישהו מפוקפק ולא מתכנן בתים ידוע ומוכשר. היא המשיכה והתנצלה בפני האדריכל כשהיא מגייסת את כל היכולת הלוגית שלה בטיעון מבריק כמו: "לא הייתה לי ברירה, הייתי חייבת לבחור מישהו" (אז בחרתי בך כי אתה הכי זקן והכי לא שווה) והאדריכל מצידו צעק: "יש" ושמח שמכול הדיירים היא דווקא שמה לב אליו. 
כולי תקווה שהקשיש בן ה-81 לא יודח כי הוא ואריאנה מלמד יהיו אויבים מרים ולא הייתי רוצה להחמיץ את המהלומות המילוליות והמושחזות שהם עוד יחליפו ביניהם ויכניסו לא מעט צ'ילי חריף לתבשיל שעומד לרקוח שם. שלא לדבר על נירו לוי, האיש והשעונים, שגם הוא הולך לעשות לנו את העונה במבט הזגוגי והמשועשע וההומור השנון שילחיצו אפילו את הצמד אסי וארז שחושבים שאין מצחיקים מהם בעולם הבידור.
אריאנה מלמד. צילום: פייסבוק



רומן שחוק או סטוץ לוהט?
 
אילו יכולתי לפגוש את נירו לוי (שבינתיים הוא הפייבוריט שלי ביחד עם אריאנה, נירו וגודוביץ), הייתי מבקשת ממנו שלא ינסה להראות את האני האמיתי שלו כפי שהבטיח לעשות ועדיף להשאיר את החשיפה האישית למיטת הפסיכולוג. בבית האח זה עלול להיות קצת מסוכן אם פתאום יתגלה לנו נירו כאוהב מושבע של מוזיקה קלאסית וקורא נלהב של השירה העברית ויעיב על רגעי הקסם המבודחים שהוא מעניק לנו כחפר הסטלן.     
מוטי גלעדי, החקיין הבלתי נלאה ינסה להוכיח שעדיין יש לו את זה למרות החליפה והעניבה הלבנים, אופנה מהעבר הרחוק שמצביעה על גילו. האמת שהוא הפתיע אותי כשסיפר שאשתו הראשונה הייתה האישה של חייו ולא הזכיר ולו במילה את אסנת וישינסקי, וכנראה גם לא נדע למה, כי מוטי שייך לדור שלא מכבס את הכביסה המלוכלכת בחוץ. 
ולכל הרומנטיקנים שעדיין ברוב תמימותם מאמינים שאולי יום אחד יוליד האח הגדול סיפור אהבה של כל הזמנים, תשכחו מזה גם בעונה הזאת. במקרה הטוב, אולי נחזה בייסורי האהבה של ישראל האדריכל שנראה כאילו נדלק על סתיו סטרשקו ה"דוגמנית", כאשר יגלה שהיא גידלה אבר מין זכרי.
או אולי שוב יתחדש הקשר בין נטלי עטייה שלפי השמועות היא ונירו היו פעם אייטם, אך מי רוצה לראות רומן שחוק במקום רומן בהתהוות? 
ואולי נהנה מאיזשהו סטוץ קטן בין רותם איזק שאוהבת דברים אסורים במחשכים עם איציק זוהר שעיניו יורקות שובבות וסקס אפיל לא מרוסן.
מניסיון העבר של 6 עונות קודמות לא קשה לנחש שאריאנה תועמד להדחה שוב ושוב בגלל שהיא תצליף בכולם בלי רחם, אך הקהל יחזיר אותה כפי שהוא עשה למנחם בן בעונת vip הראשונה כי הוא אוהב אותם אכזריים ונוטפים רעל. 
מה שבטוח שתחרות קשה ועקובה מדם על התואר לא תהיה פה, כי ממילא הובטח לכל אחד מאייקוני התרבות סכום כסף נכבד שרק יעשה טוב לחשבון הבנק שלהם. אולם יהיה הרבה עניין, כי הפעם לשם שינוי הצליחה ההפקה בעריכה מושכלת לבחור בארסנל של אנשים מעניינים.
והמנצח של העונה? ממתי אנחנו המסמסים התמימים מחליטים? לא ידעתם שמי שקובע זה האח? אזרוק ניחוש שהמועמד שלו לניצחון השנה היא לא אחרת מאשר קטיה גאלי, אקס נרקומנית והומלסית שמנסה לשקם את חייה, כי אז יוכל האח להשתעשע במחשבה שבעידן בו הנושא החברתי חם, הוא יכול היה לשמש כשר חברתי מצוין בממשלת נתניהו. ולא אתפלא שבעוד אנו צפינו אמש במיומנויות הגלישה של אחינו גיבורי התהילה, לחש האח באוזנה של אלמליח שהתייבשה בחדרו, שתכתיר את קטיה בתקווה שתיכנס כבר עכשיו לתודעה כמנצחת.