בחדשות ערוץ 2 פרסמו: "העיתונאי רון קופמן שוב מסתבך". 



הסיפור ממש משעמם. אחד הנושים שלי לא היה מוכן לקבל את מרות ההסדר (הנושים ויתרו על חלקים מהחוב, בהתחשב בסכומים שניגבו ממני על ידי הוצל״פ במשך 14 חודשים, עד פתיחת התיק בביהמ״ש), ודרש את כל החוב ובתוספת ריבית קצוצה. אני מכיר את האיש כמה שנים טובות, ובכל הפגישות שקיימנו הסברתי לו שזה לא יקרה, כי תם הטקס. לא חוזר לימים שלוויתי מאחד כדי להחזיר לשני, והסתבכתי בריביות שהיו גדולות עלי מיליוני מונים. הסדר עכשיו זה רק באמצעות עורכי דין, ריבית לא קיימת יותר בבית ספרנו.



ביום שני קבענו עוד פגישה, בבית קפה שסמוך לביתו. הוא השתולל  החל מתחילתה, חשד בנוכחים שהם מקליטים ומצלמים אותו בשליחותי (חבל. אני באמת שפיץ בהקלטות, לא צריך סיוע) ונכנס לעימות פיזי עם אחד מהם, אחרי שמנע ממני לעזוב את המקום. 

הפעולה הראשונה שלי הייתה להרים ידיים גבוה, כדי שחס וחלילה לא אפגע בו אפילו בטעות. הוא מבוגר ממני וחולה סוכרת. אם חס וחלילה היה נפגע, זה לא היה מסתיים טוב עבורי, ואני באמת לא זקוק לעוד סאגה בחיי. ניצלתי את התגרה שפרצה במקום כדי לחמוק ולצאת למכונית. הוא התייצב באמצע הכביש, אבל בינתיים הגיעו ארבעה שוטרים שהוזעקו למקום. התנהל בירור קצר לאימות פרטים, ונשלחתי להגיש תלונה בתחנת המשטרה.

בבוקר כבר נמסר תוכן תלונתי לגיא פלג מערוץ 2. אני דורש לדעת מי הדליף ואם לא אקבל תשובות מספקות, נראה מה לעשות הלאה.

הטור המלא מופיע ב"מעריב סופהשבוע"