שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב.


מגיע שוטר טוב לג'יבריל רג'וב, שהסכים ברגע האחרון למשוך את הצעתו להשעות אותנו מפיפ"א והסכים ללחוץ את ידו של עופר עיני. רג'וב נידון פעם למאסר עולם על זריקת רימון על משאית עם חיילי צה"ל, ואחרי שחרורו ניסה לגייס סוכן שירצח את אריאל שרון. ברצח הספורטאים שלנו במינכן לא השתתף אולי כי ישב אצלנו בכלא, ורק הבוס שלו, אבו מאזן, היה שותף במימון הפעולה. ולמרות כל אלו מחל ג'יבריל רג'וב על כבודו והסכים ללחוץ את ידו של עופר עיני המייצג את הכיבוש.

קשה יותר להבין את ממשלת ישראל, שמחזיקה בארכיון השב"כ די חומר על גבריאל רגב זה, שיכול לשלוח אותו לכמה וכמה מאסרי עולם מצטברים בכל מדינה בעולם המערבי, אבל מעדיפה ללחוץ את ידו אחרי שהיא נכנעת לדרישותיו המדיניות בשביל להמשיך להיות חברה באחד הארגונים המושחתים ביותר בעולם הספורט.
 
שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע.

דו"ח חצי שנתי חדש על הוצאות מעונות ומשרד ראש הממשלה התפרסם היום בעקבות דרישת התנועה לחופש המידע ואני לא מתכוון להטפל עכשיו למזגן שהותקן לצורך שיעור פילאטיס ושאר זוטות מהסוג הזה. אני נדהם לגלות שבחצי השנה הזו שילמנו כ-5000 שקל בחודש, בסך הכל כ-30 אלף שקלים, על חשבון המים של הזוג המלכותי בווילה הפרטית שלהם בקיסריה.

מה שמוכיח שכנראה שילמנו גם הפעם על המים בבריכה. מה שמוכיח שכל מה שפורסם, דובר, בוקר ונאמר עד עכשיו עובר להם ליד האוזן. הכלבים נובחים והשיירה משכשכת, כנראה שמגיע להם כל הטוב הזה, וגם לנו.