פרק ההדחה אמש היה כל כך משעמם שאלמלא הטור הזה שאני נאלצת לכתוב, הייתי דופקת את השינה של החיים שלי. כמה אפשר לתאר באריכות מתמשכת כמו מסטיק נמתח את הריבים המטופשים של הדיירים במשימה? ובמקום "הוא אמר, היא אמרה" לא עדיף היה לשמוע את נירו משדר מהשטח עם ההומור המיוחד שלו, בתחנת רדיו דמיונית, על האירועים בנווה אילן?
הרומן הרומנטי שהתנהל בין כותלי בית האח הגדול במשך שלושה שבועות ארוכים ודביקים, הסתיים אמש כאשר נטלי עטייה הודחה. האם ימשיך גם מחוץ לבית האח? אני בספק. כל סיפור האהבה הזה לי נראה מפוקפק למדי. סצנות בכי וקנאה מאוסים של נטלי ואדישות ניכרת של איציק גם כאשר התלטפו והתנשקו מול המצלמות. 
שיחות העומק האינסופיות של נטלי התישו את איציק שמרוב שקדחה לו, נאלץ לתפוס שנ"צ קטן כל יום למרות החוק בבית האח האוסר זאת. ברומן הזה שנטלי יצרה בראשה, לא השכילה ליצור מתח בין המינים כי רגע אחרי שהיא כעסה עליו, היא שוב עטה על איציק. נטלי גערה בו שזה ממש לא יפה מצידו שהלך לישון במיטה של רותם, ובמקום לתת לו סטירה מצלצלת כמו ברוב התסריטים של מריבות אוהבים, היא חתמה את העניין בעוד נשיקה מפתה אך לא משכנעת. 
 

האם האהבה תמיד מנצחת?
 
נטלי עזבה בהצהרה שהאהבה תמיד מנצחת, בתקווה שלא תצטרך לחכות עוד 20 שנה עד שזה יקרה. שלא כמו נטלי, שסיבת הקיום העיקרית שלה בבית האח היה הרומן המתחדש עם איציק, הוא לפחות היה עסוק בדברים אחרים חוץ מהליבידו שלו. 
איציק התעמת עם נירו, השתכר, השמיץ את מוטי חברו הטוב, והעליב גם את מושיק. איציק לא שכח גם לחשוף את יכולת ההבחנה החדה שלו ונתן למושיק שיעור בהתנהגות חברתית: "תפסיק להיות מספר שתיים של כל אחד או להיות ה'בל בוי' שמשרת את כולם". "הנתינה שלך כבר לא מעידה על טוב לב, אלא על טיפשות". 
 

 
איציק לקח חסות על שיר ופקד עליה שלא תדבר עם "ילד הקקה" סתיו, ובשאר הזמן התפנה לסשן מזמוזים עם נטלי ולמפגן כוח בתחרויות שהוא חייב לנצח בהן בכל מחיר. איציק נראה חזק ושרירי, אך כשמדובר בלהתמודד עם הדחות, הוא פחדן שיעשה הכל על מנת להימנע מהן וייתכן שיגיע לגמר מבלי שיידע לעולם אם הקהל בחוץ בכלל אהד אותו. במילים אחרות, הוא אלוף בכדורגל אך גם אלוף בבריחה מהמציאות.
שיר, הפרח הענוג מקצרין עם שפת גוף של ספינקס מצרי, שסתיו קרא לה קופסת איפור (מי שמדבר) או קופסא ריקה (כאילו שהוא אנציקלופדיה מהלכת), בשקט ובנימוס גרמה לבלאגן לא קטן כאשר אמרה בקול את דעתה הכנה וקראה בשמות האנשים הצבועים בבית. סתיו קילל אותה וסטלה, הדודה מאמריקה, הבהירה לכולם שזה לא נגמר עד שהגברת השמנה שרה. והיא לא סתם שרה, היא צרחה על שיר שהיא שקרנית, צבועה ובורה שלא קוראת ספרים (כאילו שסטלה מבלה ימיה בספריות). שיר בכתה מרות (מבלי לקלקל את האיפור) ועוררה אמפטיה אצל המסמסים שהשאירו אותה בבית, על אפה ועל חמתה של מלכת הבית הבלתי מעורערת.

אפילו ז'אן פול גוטייה חושש מפניה
אנחנו תוהים אם ז'אן פול גוטייה פוחד ממנה בעצמו ולכן מתחנף אליה וקורא לה המוזה שלו. סטלה יודעת שהיא תעוף בהדחה הקרובה אחרי הניצחון של שיר ושאין לה מה להפסיד כי אמריקה מחכה לה ועוד נשמע אותה צועקת בין כותלי הבית: "ערפו את ראשה", של שיר או של רותם או של שתיהן. כי כשמלכת הלבבות שונאת מישהו, היא עושה את זה עם כל כובד משקלה ועם כל התסכולים והקנאה שמבעבעים בה בכל פעם שהיא רואה את יפהפיית הצפון חוצה את הסלון בגזרתה הדקיקה ועם הליכתה הזקופה. אחרת איך אפשר להסביר את ההתקפה המשולהבת שלה על שיר שעד עכשיו עוד לא הבנתי מה הילדונת הזאת עוללה שהגיע לה מטח עלבונות שכזה, ועוד מאישה בוגרת שיכולה להיות אמא שלה. 
המנצח של העונה הוא נירו לוי ועכשיו אני משוכנעת יותר מתמיד, אחרי התפנית הגאונית שעשה והפך ממוקצה בבית לחביב הדיירים שכולם (חוץ מאיציק) אוהבים ומוקירים. מושיק אפילו הצהיר שהוא כל יום אוהב את נירו יותר, שלא לדבר על רותם שמתמוגגת מכל מילה שיוצאת לו מהפה. נירו מחזיר להם אהבה עם קריצה שובבה לעברנו שאם אנחנו לא מאמינים לו, לפחות נעריך את כישורי המשחק שלו. נירו הוא המשקיף מהצד שבעין הומוריסטית סורק ובוחן את ההתנהגויות של חבריו הקופים והקופות כאילו אסף חומר לספר שהיה רוצה לכתוב. אין ספק שהוא אחת הדמויות היותר מעניינות שהיו באח הגדול בכל העונות.