שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הטוב



כל הכבוד לערוץ המורשת, ערוץ 20 בשלט שלכם, שקם כדי לשדר שידורי מורשת, אבל מפר את המנדט שלו ומשדר אקטואליה וחדשות, הערוץ הזה שידר בשבוע שעבר בשידור חי את נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בכנס הרצליה. במוצאי שבת הערוץ שידר את הנאום הזה, שלא היתה בו אף כותרת, במלואו, בשידור חוזר, כאילו מדובר בהכרזת המדינה.

כל זה היה סתם תמוה אלמלא הערוץ הזה ביקש לאחרונה משר התקשורת לחרוג מתנאי הזכיון שלו ולשדר חדשות ואקטואליה, ומכיוון ששר התקשורת הוא גם ראש הממשלה, מדובר כאן בערוץ שתפס את הפרינציפ והבין את הקומבינה, ועל זה מגיע לו שוטר טוב, מה מגיע לנו, זה כבר עניין אחר לגמרי.
 
 
שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הרע

גילוי נאות : אני חובב דייג אבל לא ממש מצליח לדוג.  ולכן בהחלט ייתכן שהקנאה מדברת מגרוני כשאני בא למחות על כך שהיועץ המשפטי לממשלה, יהודה ויינשטיין, לא נהג גילוי נאות ולא חשף בעצמו את העובדה שהצטרף מספר פעמים למסעות דיג על היאכטה של רונאל פישר. למה הדייג פישר  לא הזמין אותי למשל? 
 
 גילוי נאות! זה כל מה שנדרש מויינשטיין. ואפשר שכל ההחלטות שקיבל בפרשה צחורות כשלג. לא. הוא לא היה צריך להודיע שהוא מכיר היטב את  הפרקליטה רות דוד שגם היא נאשמת בפרשה. כי הכל יודעים שהם מכירים.

אבל עד שמסעות הדיג נחשפו בערוץ הראשון בערב שבת הציבור לא ידע. וזכות הציבור לדעת. מוזר רק שפישר נפגש עם ויינשטיין כדי להמליץ בפניו על מישהו לתפקיד פרקליט המדינה. איך לא ידע שהתפקיד כבר תפור לשי ניצן? סתם דייג במים עכורים? מוזר.