מושיק עפיה הוא הזוכה של האח הגדול וי אי פי. הוא זכה כי בנה לכולם את המיטות, הגיש תה וגלגל סיגריות לכל הדיירים ותמיד רחץ את הכוס והצלחת שבהן השתמש. את הכל עשה מושיק עם חיוך ובאהבה ותמיד היה מוכן לתת את הלחי השנייה, ממש גרסה מודרנית של ישו. 
חוץ מאותה פעם (שאותה בחר האח לא להראות בשידור המרכזי, מהסיבות המסתוריות שלו) שגילה חולשה אנושית כאשר שמע את שיר אומרת לנירו: "אתה תגיע לגמר וגם תנצח" ומושיק רתח מכעס וקנאה ורץ לדווח לאיציק. מה שהוליד את הספק אם טוב ליבו הוא אסטרטגיה או תכונה מולדת. אפילו הוא הודה בפני נירו שהוא פראייר משיקולים אסטרטגיים. ובכל זאת עליכם להודות שגם אם מדובר באסטרטגיה, לפחות זאת הייתה אסטרטגיה חיובית. בשורה התחתונה, זו הפעם הראשונה שזכה דייר כל כך אנמי שאפילו "קופסת האיפור" הייתה הרבה יותר מעניינת ממנו.   
הזוכה הגדול שלי ושל רבים אחרים הוא נירו לוי גם אם הגיע למקום השני. דייר מיוחד וכשרוני שלקח על עצמו להיות מקהלה יוונית של איש אחד. נירו לא רק דווח לנו מה קורה, אלא חווה את דעתו על הנעשה, לפעמים בסרקסטיות עוקצנית קולעת ומדויקת. הוא תמיד אמר את האמת, אך הטבע האנושי מעדיף צביעות. אני מקווה שרדיו 87.66 ימשיך לשדר גם מחוץ לבית האח ומישהו שם בתעשייה ירים את הכפפה ויהפוך את נירו בעל הקול העמוק של לאונרד כהן, לשדרן בג'ונגל האמיתי. 

"דווקא בגלל שאין מה לעשות בבית האח הגדול, יש לך את הזמן לחפש בתוך עצמך"

שלישית יצאה מבית האח שיר אלמליח שלפעמים הפתיעה בהערות חכמות ולעיתים הפגינה קיבעון מחשבתי. במשימת הטלפון היא לא הבריקה במיוחד כאשר מישהי צלצלה ושאלה אותה איך היא יכולה לשחרר נפיחה למול כל האומה עם ישבן נאה כמו שלה. אותה מטלפנת אלמונית בעצם לעגה לה קצת ובמקום ששיר תשיב לה לעקיצה, היא התנצלה והבטיחה שתשתדל לא לעשות זאת יותר. למזלה הסתיימה העונה והיא תוכל לשחרר נפיחות כאוות נפשה. מאידך, אמרה שיר בחדר האח משפט יפה, שאם סטלה הייתה שומעת אותו, היא היתה צריכה לאכול את הכובע: "דווקא בגלל שאין פה מה לעשות בבית האח הגדול, יש לך את הזמן לחפש בתוך עצמך, וכשמחפשים, מוצאים". 
רביעי יצא מהבית איציק שהגיע לחמישיית הגמר גם בזכות נירו שפתח נגדו חזית, אחרת היה איציק ממשיך לישון ואולי נעלם מתודעת הצופים. בנוסף לכך נהנה זוהר מאמפתיה מסוימת בגלל תפקיד האנטי גיבור שגילם שבא לידי ביטוי בחשבון הנפש שעשה עם עצמו ועם עברו. אתמול עם צאתו מהבית הכריז שתכנית האח הגדול סיפקה לו ארגז כלים לחיים ואני תהיתי איזה כלים ואיזה ארגז אפשר לקבל מחוסר מעש מוחלט במשך שישה שבועות. אלא אם כן, איציק שנוהג לשים עינו בכוס, התכוון לארגז בקבוקי היין שסיפק להם האח.
חמישית יצאה מהבית סטלה. האישה והפאות, שתמיד אומרת דוגרי בפנים מה היא חושבת. אפילו ברגע החגיגי של טקס הסיום אמש, כשכולם אוהבים את כולם ורוח אחווה ופיוס מרחפת באוויר, תקפה סטלה את רתם משהו בהערה עוקצנית הנוגעת לישבן שלה, וגרמה לבלבול ולמבוכה בקרב מנחים שמיהרו להשתיקה. אישה מעניינת, מנוסה ולמודת קרבות שרצתה לשמוע שיחות עמוקות בבית האח אך נאלצה להתעסק ב"מי זרקה את הטמפונים על הרצפה באמבטיה".   
רגע אחרי שהמסך ירד אפשר לסכם שהייתה זו עונה משעממת טילים שייבשה במיוחד את צופי ערוץ 26. הדיירים התגלשו לתוך בית האח בנחיתה קשה על הישבן, אך משם לא הצליחו להמריא. שיחות עמוקות לא היו בעונה זו, גם לא עימותים גדולים, ואלה שהיו, גוועו בטרם עת.  
עונה שהתחילה כהבטחה גדולה, אך אחרי לכתם של אריאנה מלמד וישראל גודוביץ', הפכה במהרה לחיוורת ואפורה כשרק שידורי הרדיו של נירו מצליחים להעניק לה צבע ללחיים. 

זאת הייתה עונת השתיקות הגדולות של דיירים, היושבים דוממים ובוהים במשך ימים ארוכים, בראשם שיר שהיתה בשליטה עצמית מלאה ונראתה כאילו נתפס לה הצוואר, שגם אם יתוש מעצבן היה מזמזם לה בתוך האוזן, היתה ממשיכה לשמור על הבעה קפואה.

עונה זו תיזכר גם כעונת המסוקים שחגו מדי יום בשמי האח הגדול לכבוד דייר אחד בלבד. האם היה זה מטס יח"צנות מתוכנן מראש על מנת להבטיח את ניצחונו של מושיק? אוהבי הקונספירציות עוד ידרשו להקים ועדת חקירה בשביל לבדוק את העניין. האם יש משהו מסריח (כמו שגם נירו טען) מסתתר מאחורי מספר המסוקים העצום שנשלחו עבור מושיק והאם נצחונו כשר.

יש כבר כאלה שמטקבקים שזה חשוד בעיניהם שמושיק אף פעם לא התרגש מהדחות, כאילו ידע שניצחונו בטוח. בכל מקרה, הדיירים של העונה הבאה יכולים להיות לגמרי נטולי כשרון ואישיות, אם יבואו מצוידים בצבא של אנשים כמו אליקו שיעשה בשבילם את העבודה ויריץ להם קמפיין מוצלח, או חבר'ה כמו ליאם הפקות, בבעלות אייל גולן שתייחצן אותם ותקפיץ להם אווירונים. נירו הביא רק את עצמו נטו ואכל אותה. ובכלל, בעונה הבאה התחרות תהיה על מי מהדיירים יצליח להרים לאוויר כמה שיותר מסוקים. ואם כבר מסוקים, עדיף כאלה שישליכו חבילות אוכל, סיגריות, עיתונים ודיווח על מצבם בחוץ, כי האח הגדול אולי שולט בכול, אך לא בשמיים הפתוחים.