ההתרגשות מההחלטה ההיסטורית של בית המשפט העליון האמריקאי, שהכיר לראשונה בנישואים גאים בכל רחבי ארצות הברית, לא פסחה גם על טל ברמן ואביעד קיסוס, שהתייחסו לנושא בתוכנית הבוקר שלהם ברדיו 99 FM.  האזינו לקטע המלא





אביעד קיסוס, שהתרגש במיוחד מההחלטה, אמר: " זה נורא מרגש. לראות את הבית הלבן מואר בצבעי דגל הגאווה ריגש אותי פיזית עד דמעות. זה המובן מאליו והוא לא היה כאן.יום אחד זה יראה לנו טפשי שבכלל דיברנו על זה, כמו שהיום  זה נראה מופרך ששחורים לא יכלו לשבת בקדמת האוטובוסים". 
 
אביעד התייחס גם לזווית האישית שלו ואמר: "זה ההפך הגמור מכל מה שאנו שאנו יודעים על אמריקה השמרנית והנוצרית. לצאת מהארון בעולם שבו הבית הלבן מואר בצבעי דגל הגאווה? כשאני יצאתי מהארון לפני 19 שנה, קניתי אולסטאר אדומות. ואבא שלי שאל אותי בעדינות אם אני יכול לא להסתובב איתם ליד האחים שלי". 
 
קיסוס גם התייחס לצביעות, לדבריו, של יצחק הרצוג: "בוז'י הרצוג החליף את תמונת הפייסבוק שלו לצבעי הגאווה, מצד שני הוא עומד בראש מפלגת העבודה, אז אולי כדי שיסתכל פנימה, ויש אצלו במפלגה מי שלא נראה שהמהפכה הגדולה בארה"ב תבעט אותו החוצה מהארון בזמן הקרוב".