שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הטוב


ברכות לפרקליטות שהודיעה היום שכל החשדות והרינונים נגד אפרים ברכה היו חסרי ביסוס, לא הוחלט לפתוח נגדו בחקירה פלילית והוא מת נקי כפיים.

באמת הודעה יפה, באמת הודעה משכנעת. כמה טוב שיש גם אנשים עם לב שם בפרקליטות. תארו לעצמכם שהם היו מודיעים את ההודעה הזו יום לפני שברכה תכנן להתאבד, ולא יום אחרי. מי יודע, אולי זה היה מונע את התאבדותו של האיש, ואז הייתי נותן להם שוטר מצויין, לא רק שוטר טוב. חבל.

שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הרע

פעם אחת רבתי עם היועצת המשפטית של הכנסת. יוסי ביילין הגיש הצעת חוק לפנות את התושבים הישראלים מחברון. העתקתי את הצעת החוק שלו מילה במילה רק כתבתי ערבים במקום ישראלים. היועצת המשפטית ביקשה לפסול את הצעת החוק שלי בטענה שהיא גזענית. כשהראיתי לה ממי העתקתי לא התבלבלה וביקשה שאנסה להיכנס לרגע לנעליה. אני לא יכול אמרתי לה. שתיהן שמאליות.

אתמול דנה ועדת השרים לחקיקה בחוק שבא להסדיר את מעמדם של ילדי אומנה. זה חוק חברתי לחלוטין אבל היועץ המשפטי לממשלה ניסה להתעקש שהחוק לא יחול ביהודה ובשומרון. חוקי מס הכנסה, תעבורה, שירות חובה ושירות מילואים – כן. אומנה – לא. כי כל החלת חוק ישראלי ביהודה ובשומרון זה קצת ריבונות. הוא מעדיף צווים צבאיים. מזל ששרת המשפטים איילת שקד היתה שם להעמיד את נציגת היועמ"ש במקומה הראוי: בפינה הכי שמאלית בארץ.