שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב


בית המשפט העליון תיקן היום עוול ומגיע לו ציון לשבח. לפני כחמש שנים הקימה קבוצת שמאלנים דף פייסבוק שנקרא "אם תרצו – תנועה פשיסטית" ראשי אם תרצו נעלבו ותבעו אותם על הוצאת דיבה. לפני כשנתיים דחה בית המשפט המחוזי את רוב התביעה וקבע כי דווקא יש ל"אם תרצו" קווי דמיון לתנועה פשיסטית.  
אז הם נעלבו עוד יותר וערערו לעליון. אני מזכיר כי אם תרצו זו התנועה שנלחמה בין השאר  נגד מימון הקרן  לישראל חדשה לכל מיני עוכרי ישראל. היום ביטל העליון את פסק הדין השערורייתי של המחוזי. שמה הטוב של אם תרצו טוהר לחלוטין.

בית המשפט רק גזר עליהם קנס עד 50000 ₪ שהם צריכים לתרום לעמותה למען החברה, כי אמר שלא צריך לגרור ויכוח אידיאולוגי לבית המשפט. וגם בזה הם צודקים. אני במקום אם תרצו הייתי מקים דף פייסבוק שנקרא "השמאלנים  תומכים באיסלמו-נאציזם", ובא לציון גואל.

שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע

ראש הממשלה נתניהו הזדרז לפרסם הודעת נצחון ושבחים לשב"כ על הפענוח המהיר של רצח דני גונן במעיין ליד דולב, ואני מצטרף לשבחים האלה, טוב שיש לנו שב"כ כזה ושירותי בטחון כאלה.  

אבל במקום נתניהו אני לא הייתי מפרסם שום הצהרות או הודעות ביום הזה, כי אחד העצורים בפרשה הוא אוסמה אסעד, אני לא מאמין שהשם שלו נשמע לכם מוכר, למרות שהוא ממשוחררי עיסקת שליט, אותה עיסקה מופקרת עליה חתם נתניהו עצמו, בניגוד לתורתו, אומנותו ומדיניותו, זה לא הרצח הראשון בו השתתפו משוחררי העיסקה ההיא ולכן במקום נתניהו בימים כאלה הייתי מיישם את האימרה "והמשכיל, בעת ההיא יידום".