שלום, אני הילה קורח והיום אני השוטרת הטובה



לא טוב להיות חולה בפריפריה. אם אתם חולים בפריפריה אתם ממתינים יותר, אתם מתים יותר ובגיל צעיר יותר. כבר תקופה ארוכה, לדוגמה, חולים בקריית שמונה שנזקקו לשירותים רפואיים אחרי שעות הפעילות של קופות החולים היו צריכים.. ובכן- לחכות עד הבוקר כי שירותי רפואה דחופה בעיר לא היו בנמצא.


אז היום נודע שהמאבק של התושבים סוף סוף נשא פרי והמוקד ישוב לפעילות.



משרד הבריאות מתלונן שקריית שמונה היא הרשות המקומית היחידה שאינה משתתפת בעלות התפעול של המוקד ואתם יודעים מה, יכול להיות שהטענה מוצדקת ומקוממת. זאת עדיין לא סיבה למנוע מתושבי העיר את השירות הרפואי שמגיע להם, נגיד להיות מטופלים במקרי חירום בין שבע בערב לשבע בבוקר. מצחיק לציין לשבח משהו שאמור להיות כל כך בסיסי ומובן מאליו. תהיו בריאים.





שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע


סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי יוצאת ביוזמה חדשה, לפיה כל שר חוץ, או סגן שר חוץ, או דיפלומט כלשהו שיבוא לביקור רשמי בישראל יילקח, אם צריך אז גם בכפיה, לכותל המערבי. אני באמת כבר לא יודע אם לצחוק או לבכות, מה עובר על האנשים האלה, מאיפה הם באו ומה הם בדיוק רוצים, אולי אפשר לשכלל את הדרישה הזו ולקבוע שמדריך התיירים שיקח את הדיפלומטים לכותל יהיה אורן חזן, או משהו. מה היא רוצה, חוטובלי, שכולם יתגיירו, למה צריך להכריח אנשים לבוא לכותל, מישהו מכריח אותנו לגשת לכנסיה כשאנחנו בניו-יורק, ומה השלב הבא, כל מי שרוצה פגישה עם ביבי חייב ברית מילה?