בובי קריסטינה (קריסטה) בראון, בתם המשותפת של וויטני יוסטון והזמר בובי בראון, מתה הלילה (שני) כשהיא בת 22, כך לפי דיווח של אתר TMZ.



קריסטינה, אשר הייתה שרויה בתרדמת לאחר שנמצאה מחוסרת הכרה בביתה, מתה במתקן הטיפול בהוספיס שבו היא אושפזה מסוף חודש ינואר השנה.


לפני שאושפזה, היא נמצאה כשהיא שוכבת באמבטיה שבביתה, ללא סימני חיים ועם סימני חבלה על גופה. גורמים משטרתיים שהגיעו אז למקום, אמרו כי הם מאמינים שהיא שהתה מתחת למים בין שתיים לחמש דקות. הפראמדיקים שהגיעו למקום אמנם הצליחו להחיות אותה, אך היא נכנסה למצב של תרדמת, וככל הנראה למוות מוחי. 
בובי קריסטינה שרה וויטני יוסטון

בסופו של דבר, כך דווח באתר, בני משפחתה נאלצו אחרי חמישה חודשים לקבל את ההחלטה לסגת מהתרופות ולנתק אותה מהמכשירים.

עוד דווח כי עדיין לא ברור מהן הנסיבות שגרמו לקריסטה להגיע למצב זה, והאירוע נמצא בחקירה משטרתית. החוקרים בודקים האם היא הותקפה על ידי בן זוגה, ניק גורדון. 


"היא סוף סוף נחה בשלום בזרועותיו של אלוהים", אמרו בני משפחתה בהצהרה שמסרו, והוסיפו: "אנחנו רוצים להודות לכולם שוב על כמות האהבה העצומה  והתמיכה שקיבלנו במהלך החודשים האחרונים."

בתם של הזמרים הייתה אישיות מוכרת, כוכבת ריאליטי וזמרת מוערכת, כבר בשנת 1999 היא החלה להופיע עם אמה. 

בחודש מרץ השנה, התראיינה סבתה בתוכנית רדיו אמריקאית, בה היא סיפרה כי מצבה של קריסטה לא משתנה והוסיפה: "אנחנו מתפללים". 

מותה של קריסטינה מגיע שלוש שנים לאחר שאמה, הזמרת זוכת הגראמי, נמצאה מתה באמבטיית חדרה במלון "הילטון בוורלי" בבוורלי הילס שבקליפורניה. סיבת המוות של וויטני, שהייתה בת 48 במותה, הוגדרה כתאונת טביעה שהתרחשה באמבטיה על רקע שימוש בקוקאין וטרשת עורקים בעורקי הלב.