והארץ כמרקחה: מנהל אולפנה הציג את עצמו באתרי היכרויות כקצין קרבי. על פי החשד, הניב לו מצג השווא הזה יחסים מזדמנים עם לא מעט נשים שהיו בטוחות שהנה הן הופכות לגברת קצין קרבי ויולדות לפחות שלושה ילדים קרביים (ופנסיה תקציבית מוגדלת).



אממה? אם מצג שווא מתוך כוונה לזכות ביחסי מין הוא עבירה על החוק - כולנו עבריינים. אצל כולנו הדייט הראשון רצוף שקרים קטנים: אם בדיוק אתמול הוא ניהל עם כמה חברים שיחה מהז׳אנר של ״יאללה, בוא נפתח פאב!״, הרי שהוא יציג את עצמו כמי ש״מעורב כרגע באיזה פרויקט שעוד מוקדם לדבר עליו", ומי שפעם היה נהג במפקדה של יחידה מובחרת, יספר על ״התקופה שבה עבדתי עם הסיירת״. מה אמרתן? גועל נפש? אני מסכים - רק לפני שאתן מצקצקות בלשון, גבירותי, כמה זמן השקעתן בבחירת הגוון האדמדם של השפתיים? כמה זמן ״עשיתן גבות״ כדי לחפות על העובדה המצערת שגם חוה מוצאה מהקוף? כמה פעמים העמדתן פנים שכל מבוקשכן הוא להגיש לחברים שלו סיבוב ראשון של בירה, טרם גמר ליגת האלופות, לפני שאתן יוצאות ״כדי לא להפריע״? מישהי מכן טרחה לספר לממזר האומלל שזה משחק הכדורגל האחרון שהוא רואה עם החברים שלו בבית שמעוד כמה חודשים, אחרי שיעבור חיטוי, יהיה גם שלך?



אם התחזות היא עבירה, אני אשם: לא מעט פעמים העמדתי פני קשוב לשטויות, רק כי ידעתי מה גדול הוא הפרס לגבר ״המכיל״ (מה זה בכלל? רק אלוהים ומרב מיכאלי יודעות), לפעמים אף העמדתי פנים פיזית כשניפחתי את החזה, שאבתי את הבטן כמה שיותר פנימה ו... מה יש? כולה רציתי להקל עליה לפנטז שהיא נמצאת עם ג'ורג' קלוני, נניח, במקום עם גבר שתחביבו העיקרי הוא צריכה מופרזת של פחמימות.



במסגרת המרדף שלנו אחרי סקס, כנות היא מצרך נדיר. תראו לי גבר נשוי שיגיד לדייט שלו: ״התחתנתי לפני עשר שנים והייתי מתגרש בכיף, אבל אין סיכוי שאני מוותר על הילדים, נפרד ממחצית מהרכוש ועובר לגור עם שותף בדירה שכורה. חוץ מזה, לפעמים אני בכל זאת אוהב אותה או לפחות חושב שהיא לא יותר גרועה מרובכן״. אכן כנות מרשימה, אבל כמה נשים יצליח הבוגד החביב שלנו להשיג בעזרתה?



לכן הוא יספר לה שהוא ב״הליכים״ (מונח משפטי שפירושו: ״אני כבר מזיין מהצד, היא עוד לא יודעת״). האם מדובר בעבירה מוסרית? בוודאי! האם מדובר בעבירה פלילית? ובכן...



לכאורה מדובר ב״קבלת דבר במרמה״ (וראיון עבודה שבו שיחקת אותה וורקוהוליק אינו כזה?), המשטרה עלולה להתייחס לזה אפילו כאל ״אינוס״, אבל דווקא כאן הייתי מצפה מהאמזונות לעמוד לצדי: הגישה המגוננת הזאת היא שיא השוביניזם, כזאת שמנציחה את האישה כ״נותנת״, ואת הגבר כנהנה הבלעדי מסקס. אתן בטוחות ששם אתן רוצות להיות?

לבי עם קורבנותיו של אותו מתחזה־לכאורה, אבל באותה מידה הן היו עשויות ללכת שולל אחרי ההוא שהכירו בפאב ושהיה כה רגיש ומתחשב והבטיח להתקשר, עד שאחרי שבוע הבינו שלא ישמעו ממנו לעולם.
אחרי שראינו שופטים מענישים גבר ערבי שביצע ״פיגוע רומנטי״ והציג את עצמו כיהודי, רחמנא לצלן, עברנו להתנפל על הדתי החרמן שהציג את עצמו כקצין - ועוד קצין קרבי! ומה אם היה מציג את עצמו כקצין תחזוקה?
״איכס, ג'ובניק״, הייתן פולטות בבוז, וממשיכות לעבר הקורבן הבא: עם צום של יממה לפני הדייט - שיאפשר לכן להידחס לבגד קטן בשתי מידות, עם איפור שמסתיר את הצלקות מהאקנה של ימי הנעורים ועם גישה מלבבת לחיים, שתתפוגג רגע אחרי הטבעת. אז כן, אדוני השוטר, אני אשם בכל אותן פעמים שבהן ניפחתי את החזה והכנסתי את הבטן, אבל ברשותך, קודם כל הראה לי את האישה שתגיע לדייט ותאמר: ״אני נראית טוב בעיקר כי אני בת 25, אבל אמא שלי בת 55, שוקלת 84 קילו ורוב הסיכויים שככה גם אני איראה בעוד 30 שנה ושלוש לידות. העובדה שאין לי אפילו שערה אחת על הגוף מקורה בלא מעט שעווה חמה ואגב, השיער הטבעי שלי פחות בהיר מכפי שהוא נראה כרגע ואדום בוהק הוא לא הצבע הטבעי - לא של השפתיים ולא של הציפורניים. עכשיו, לגבי מין אוראלי שהיום הוא עניין יומיומי, אני מניחה שהוא יישאר על בסיס יומי: בכל 29 בפברואר״.
ביום שתמצא אותה, אדוני השוטר, אני נשבע שאלך אחריך מרצוני כל הדרך לצינוק (ותסלחי לי, מותק, שלא התקשרתי כמו שהבטחתי, זה רק מפני שבזבזתי את שיחת הטלפון היחידה שלי על עורך הדין).