שתי ידיעות רכילותיות מעסיקות את התקשורת בשבועיים האחרונים. האחת על זוג מאוד נשוי, דתי ומפורסם, שהאישה עשתה לו ביוש בקבוצת וואטסאפ של דתיים ומפורסמים (בטח קוראים לקבוצה דוסלב או משהו כזה), ומתלוננת שם שבעלה בוגד בה עם מישהי אחרת (כנראה דתייה ומפורסמת אף היא). ידיעה מספר 2 מספרת על זוג גברים מאוד חילוניים, סטרייטים ומוכרים - הוא זמר והשני שחקן - והם מנהלים זוגיות קרובה ומושית למכביר. 
 
קראתי את שתי הידיעות, בשני מקורות שונים, ותאמינו לי - גועל נפש. באמת. במה התקשורת מתעסקת. במדינה שבה ליברמן שר ביטחון והילדים של רוני דניאל על מזוודות, אין לכם על מה לכתוב? את מי זה מעניין עם מי ההוא בגד ועם מי ההוא שוכב. שיעשו מה שהם רוצים, עם מי שנוח להם. הפרטיות שלהם אינה מעניינו של אף אחד. ובוודאי לא מענייני שלי. זמר ושחקן? זה כל כך לא מעניין אותי, שאם יש משהו שפחות מעניין אותי מזה, אלה זוג הדתיים המפורסמים. אם כי יש לי השערה חזקה מאוד לגבי הדתיים, כי שמעתי פעם שמועה לגבי איזה זוג, אבל מרוב שזה עוד אז לא עניין אותי, אני לא זוכר מי הם. 
 
אז, בבקשה, תפסיקו לדווח על זה. דווחו על המשבר הכלכלי בוונצואלה, על מנהיגת טייוואן החדשה והמרתקת - טסאי אינג־וון, שדוגלת בעצמאות ובהיפרדות מסין ונראית דעתנית וקשוחה, ממש כמו הדתייה מהזוג, שבוודאי גם היא דעתנית וקשוחה וגם היא דוגלת בעצמאות מבעלה, אבל בינתיים רק כותבת בקבוצת הוואטסאפ שהוא בוגד בה. וגם אם הוא באמת בגד בה, זו רכילות זולה. אגב, התואר היחיד שיש לרכילות הוא “רכילות זולה", כאילו אין “רכילות יוקרתית", או “רכילות גבוהה". היא תמיד זולה, ובצדק. עזבו את הגברים ועזבו את הדתיים, שיש להם ערכים והם מאמינים באלוהים, והעגלה שלהם הרי מלאה, ועכשיו מתברר שהיא מלאה גם בנשים שהבעל רוצה להעמיס. 
 

“אתה בטח יודע מי זה הזמר הסטרייט", וויטסאפ לי חבר, “אתם יודעים אחד על השני, שם אצלכם". לא הבנתי אם “שם אצלכם" מתייחס לאנשים שבתקשורת או לאנשים להט"בים, אבל כן, יש לי ניחוש לפחות לגבי השחקן. ולא, ממש לא טרחתי לברר, אבל כן, בהחלט שאלתי מישהו שעובד כקופאי במועדון הופעות אם הוא יודע במי מדובר. הוא עצמו לא שמע את הרכילות, לא על הדתיים, ולא על הזמרים, והוא אמר שיפנה למקורות שלו כדי לברר. 
 
למחרת, כשעברתי במקרה שוב ליד הקופה, שאלתי אותו אם יש חדש, הוא אמר שהוא שכח לברר, ולמה אני כל כך לחוץ על זה? אמרתי לו, אתה לא מתבייש? אני לחוץ? תגיד, אתה שומע את עצמך? כאילו אין לי דברים אחרים להתעסק בהם? אבל מכיוון שאתה קופאי פה, חשבתי שדווקא זה אינטרס שלך לדעת דברים כאלה. הוא לא הסכים איתי, אבל הבטיח לברר שוב. אחרי רבע שעה, כשעברתי שוב במקום, שוב במקרה, אמרתי לו, תקשיב לי ותקשיב לי טוב, חביבי, אם אתה לא בא אלי עכשיו עם שמות, אני פונה למקור אחר. הוא אמר שאף אחד אצלם לא יודע על זה כלום. אמרתי לו, איך כלום? כתבו בפירוש שהם מתגפפים בציבור, אתה עושה ממני צחוק? 
 
מיד פניתי אל חברה טובה שעובדת בהפקת תוכנית טלוויזיה, ושאלתי אותה על הזוג הדתי ועל הזוג הגברי. היא אמרה שהיא ממש לחוצה עכשיו, והיא באמצע יום צילום, אך תברר ותחזור אלי יותר מאוחר. אמרתי לה, “אולי כדאי שאני אשאר איתך על הקו כשאת מבררת, כדי לחסוך לך את הטלפון אלי עוד כמה דקות, כי בכל זאת, חבל". היא אמרה שלא חבל. אמרתי לה שכן חבל. היא אמרה, לא, לא חבל ועדיף שננתק, ואם יהיה לה מידע, היא תתקשר, ואז היא השתתקה, מאחור נשמע “אקשן", ואחרי שניות היא ניתקה. אין לי יותר מקורות לברר, אין לי מושג מי הזוג הדתי או מי הזוג הגברי, ואם אתם יודעים, תשאירו את זה לעצמכם, זה לא מענייני, אם כי יש לי ניחוש שאשמח לדעת אם הוא נכון.