שבוע האחרון היה טריאתלון של תגרות פוסטים. הועלו על המוקד בזה אחר זה, לפיד ואשתו של, אורשר עם התרנגולת, בוז'י ודגל אפגניסטן, והציבור שפט וקטל אותם. אנחנו נמצאים בעידן חדש שבו לכל איש יש שם ולכל שם יש פוסט בפייסבוק. אה לא, סליחה, יש גם טוויטר וסנאפצ'ט, ואני לא רוצה שהם ייעלבו, אז מההתחלה: בעקבות השבוע האחרון, צריך להתרגל לזה שלכל אחד יש דעה, והוא יכול לכתוב אותה בכל רשת חברתית, גם אם הוא כותב - או כותבת - ורגע, ישנו גם הג'נדר החדש, שהוא בין גבר לאישה (שאגב, התקבל בקנדה ובמדינות אחרות כג'נדר “איקס", ואני ממש לא רוצה להתעלם או לפגוע, חלילה, בג'נדר שלם, להפך, יש לי המון כבוד לג'נדר איקס). רגע, סליחה, המשפט האחרון יצא קצת ציני - אז נגיד כך: 

גם אם הוא כותב, או היא כותבת או איקס כותב - רגע, מה הסיומת העברית לג'נדר איקס? כותביקס? שיהיה, אז - שכותב או כותבת או כותביקס ואפשר, כמובן לקבל ולעשות לייק או אפילו שייר - רגע, סליחה, אני לא רוצה שדונה סאמר תיעלב שכתבתי רק את שייר. אז אפשר לעשות שייר או דונה סאמר, וגם אם הוא או היא כותביקס פגע או פגעה או פגעיקס או פוגעים או פוגעות במישהו או במישהי או במישאיקס, אז ראבק, שייעלבו!
(פה באה קללה שמחקתי אותה, כי לא רציתי לפגוע בציבור היצאניות שכבודן במקומן וגו' וכל עבודה מכבדת וגו').

וכן, מותר להיעלב וגם תמיד שמורה לו או לה או להם ולהן גם הזכות להתעלם, גם אם הוא או היא או איקס מזרחים! אוי, יצא שכביכול רק מזרחים נעלבים, כאילו שאשכנזים לא נעלבים כי אין להם כבוד, וזה ממש לא נכון. אולי המזרחי דורש כבוד, אבל גם לאשכנזים לא חסר, אולי הם רק לא חושבים עליו בצורה אובססי... 
טוב, עזבו, איזה שטויות. מההתחלה. משהו אחר. נושא חדש.
בקשר למהומות בארצות הברית בין שחורים - סליחה, בין אפרו־כושים - סליחה, בין אנשים שצבע העור שלהם אינו לבן, לבין השוטרים, צריך להבין שזה חלק מהתרבות האמריקאית, ואם המהומות מתרחשות גם כשיש נשיא שחור, אז הן יתרחשו, כנראה, גם אם תהיה נשיאה אישה אשכנזייה מיוחסת - לא לא, במשפט אחד העלבתי גם וגם וגם, ומה שרציתי זה בעצם לפרגן לגם וגם וגם, אז בואו נחזור לגידי אורשר. 
בעצם, הוא הכי שנוי במחלוקת, עדיף לדבר על אושר. בעצם לא, כי לכל אחד ואחת ואיקס יש הדבר שגורם לו או לה לאושר, ומי אני שאגיד מה גורם אושר למי או למיקס, כי זה עלול להעליב את אלה שמה שגורם להם אושר, זה נניח גידי אורשר. אושר זה נושא לא פחות טעון מאורשר, ובלי קשר, ממש חם בחוץ - מבחינה מטאורולוגית כמובן, כי אני בפירוש לא מתכוון ל"חם" במובן היצרי של המילה. ולא שלהיות יצרי זה רע. להפך, ממש לא בא לי להעליב את האנשים היצריים, ולא את הנשים היצריות או את האיקסים היצריקסים, אז עזבו חום. בואו נדבר על שרוכים. 
הו, הנה נושא מעניין שאפשר לדון עליו שעות בכיף, שרוכי הנעליים האלה, איזה דבר מדהים! איך הם משתרגים בצורה מושלמת ימינה ושמאלה על כל הנעל. עזבו לדבר, יותר מזה אני מעלה סרטון לייב לפייסבוק, ולכל מדיה חברתית אפשרית אחרת, שבו אני קושר לעצמי את שרוכי הנעליים, וכדי שאף אחד לא ייעלב, גם את שרוכי ימין וגם את שמאל. תראו איך אני עושה את זה בצורה שלא יכולה לעורר מחלוקת, חלילה. הנה משהו שמדבר לכל העם, שריכת הנעליים, והנה אני מוכן ליציאה.
רק הבעיה היא שבחוץ גם חם וגם כולם עצבניים על מה שאחרים כתבו בפייסבוק. אז עדיף להישאר בבית ולראות איזו תוכנית טלוויזיה כמו "המרוץ למיליון", אבל זה של רשת, וכדי לא להעליב את קשת, אני חייב לראות גם את "אמזונס". רק שזה באמת דרעק.