"סרקתי עם זכוכית מגדלת את הפרסומים בתקשורת במקורי ולא מצאתי שום דבר טוב שקרה היום במדינה וגם התפרסם. שום מעשה טוב, שום אמירה חכמה וראויה, שום פעולה שראויה לציון. אולי מישהו באיזה מקום העביר קשישה את הכביש, אבל שום דבר לא קרה במישור הציבורי או הלאומי. איך אומר הקיסר שלנו? כלום.


ואם כבר נתניהו, אז הוא והחוקרים עבדו מאוד קשה אמש, שעות נוספות. מגיעה להם מילה טובה, גם לחוקרים וגם לנתניהו, שבזמן שישנו הקדיש מזמנו לעשיית הצדק. אבל המנטרה של כל מי שמתראיין בימים אלה על ביבי, כבר עולה על העצבים. אני מתכוון למשפט הכי צבוע בעולם: 'אני כמובן מאחל לו שייצא זכאי ושחפותו תתברר'. כמובן שחלק מחבריו, אלה שלא רוצים לרשת אותו, גם מתכוונים לזה. אבל כל השאר קורצים ברשעות כשהם אומרים אותו.



"מה זה השטויות האלה? הרי אתם לא מתכוונים לזה בכלל. אני לא מאחל לביבי שום דבר. לא שייצא זכאי ולא שייצא אשם. אני מייחל רק לדבר אחד, שהצדק ייעשה. כי בין אם יזוכה ביבי ובין אם יורשע, הצדק צריך להיעשות. כי חברה מתוקנת לא צריכה לשמור באופן אישי על הפרטים שבה, אלא על העקרונות שבה. עשיית הצדק, בין אם היא תפגע במישהו ובין אם לא, היא אחד הדברים החשובים.
 
"שרת המשפטים איילת שקד מתאהבת ברעיון שלא צריך לחקור ראש ממשלה מכהן. יופי, איילת. כמי שחברה במפלגה שאחד מחבריה פרש על רקע של הטרדה מינית ועוד אחד משמש מוקד לתלונות דומות באותו העניין. אז מתוך המפלגה היצרית הזו, ואני מתבטא בעדינות כדי לא לפגוע, ומרום תפקידך כשרת משפטים, את אומרת שגם אם ראש ממשלה הולך ומתברר שהוא מושחת, צריך להניח לו לסיים את תפקידו.

ואם הבחירות היו אתמול, אז יש לו עכשיו ארבע שנים. ואת רוצה שארבע שנים יכהן במשרת ראש הממשלה אדם שחשד של שחיתות מרחפת מעל לראשו ונחקור אותו רק כשיסיים את תפקידו. הנימוק הנלעג שלך הוא, ושימי לב לסתירה הפנימית, שראש הממשלה צריך להיות כמו כל אדם אחר. עד כאן אני מסכים איתך. ואז את מחרבת את הטיעון ואומרת שצריך לאפשר לראש הממשלה לנהל את ענייני המדינה ולא לחקור אותו, כמו הצרפתים. אז בעצם זה לא כמו כל אחד, נכון? גברת שקד, התבלבלת.
 

יפה בן דויד, מזכ"לית הסתדרות המורים, ניסתה להשבית הבוקר את הלימודים בישראל עד השעה 11:00, כי בא לה. יכול להיות שהמורים צודקים והם פה ושם מקופחים בשכרם, יותר או פחות, אבל הבהמיות הזו, שבה את, הגברת בן דויד, מוציאה את צאן מרעתך לשביתה ופוגעת כמעט בכל משפחה במדינת ישראל שצריכה ללכת לעבודה וילדיה צריכים ללכת לגן ולבית הספר.

בלי למצמץ, בלי להקיא על עצמך, שבכל פעם, את וקודמייך המשוקצים, חוזרים על המסורת המתועבת הזו. משהו לא בסדר בשכר המורים - בום, סוגרים את בתי הספר ואת הגנים. די. אני בטוח שהמון מורים טובים מתנגדים למהלך הזה ויש כאלה. אבל מה הם יעשו אם הגנרלית שלהם שוב מוציאה אותם לשדה הקרב הבוצי כדי להתאבד בשביתה, אותן שביתות שמלוות אותנו כבר עשרות שנים? ייתכן, גברת בן דוד, שאת גאה במה שעשית?.