השבוע עברה בכנסת חקיקה מבורכת. שני חוקים עברו בקריאה שלישית והפכו לחוק. חוק אחד יצא לדרך בקריאה טרומית ואלו חוקים שמראים על מגמה הולכת ומתחזקת של משילות, של סדר יום ציוני לאומי וגם חושף לנו את הפרצוף הדוחה והבוגדני של השמאל הישראלי על כל מפלגותיו.



החוק הראשון הוא חוק שנותן לשר הפנים לאסור כניסה לישראל של אנטישמים שקוראים להחרים את ישראל. זה חוק ראוי ומובן מאליו. איזו מדינה צריכה לתת לשונאיה אשרת כניסה כדי לבצע את פעילותם כאן בתוך הארץ ולא מדובר חלילה באזרחים ישראלים אלא זרים זרים. הרי שהמחבל התקשורתי המצוי קם בקול זעקה גדולה משום שהוא בסתר ליבו ורבים אחרים לא בסתר לבם אלא שעובדים בתקשורת האלקטרונית שנמצאת בפיקוח ממשלתי. לכן אלה שעובדים במקומות האלה לא יכולים באופן גלוי לצאת בעד תמיכה בחרמות על ישראל הם עושים את זה באמצעות תקיפת החוק והגברת מצליח שהסבירה לנו במשך חודשים לפני שנתיים איך בוז'י יהיה ראש ממשלה היא מנסה לומר כמה שזה חוק גרוע ושהיא חולה ממנו ואם היא חולה ממנו אז זה חוק מבריא.



 


חוק המואזין - מי הצביעה ראשונה נגד היא הגברת זועבי ואחריה אדון לפיד וכמובן באמצע כל מרצ והעבודה והכל בטענה שקרית בזויה חסרת שחר שזה חוק גזעני שמפלה את הערבים. באיזו מדינה אירופית מרשים למואזין פרחח לצרוח בארבע בבוקר ולהעיר את כל הסביבה? באיזה מדינה באירופה זה קיים יש מדינות ערביות מוסלמיות שזה לא ניתן.

כל המואזינים הם עובדי מדינה שמקבלים משכורת מאתנו. אני מקווה מאוד שכמו שעברה הטרומית כך יעברו הקריאות הבאות. הגוש החוסם של לפיד וזועבי - ראינו את הגוש ה"חוסם" שהוא לא חוסם כלום. בחלום הוורוד שלו לפיד מקווה שעזמי בשארה ותלמידיו בכנסת יקבלו כמה שיותר מושבים כדי לייצר גוש חוסם ולמנוע מהליכוד להרכיב ממשלה.