היום (שני) אצביע לאבי גבאי. זו הדרך לניצחון בבחירות, וזו האחריות והמחויבות שלנו כדי להציל את המדינה מידיהם של פוליטיקאים קטנים שמזמן הפסיקו לדאוג לה. חברות וחברים, כמו שכולכם מבינים היטב - מפלגת העבודה זקוקה להתחדשות אמיתית כדי לעמוד במשימה החשובה הזו. במשך הרבה זמן, אבי גבאי ראה כמה עקומה הדרך שבה מתנהלות ההחלטות החשובות ביותר על עתידה של המדינה - הן בעבודתו בתחילת הדרך במשרד האוצר והן בהמשך כשר בממשלת נתניהו. בהחלטה אמיצה, ובניגוד לרבים מקודמיו, אבי בחר באפשרות הקשה והמסוכנת - ויתר על הכיסא הנוח כדי להילחם על החזון שלו.



שמחתי כשהצטרף למפלגת העבודה ואני שמחה מאוד שהחליט להתמודד על הנהגתה. ישראל מתגעגעת, ממש, למנהיגים ששמים את הציבור בראש - ולא את עצמם. למנהיגים שמוכנים להקריב באמת בשביל המדינה. לצערי, יש מי שנלחמים ברוח החדשה הזו. פוליטיקאים מהסוג הישן שכל מה שהם מכירים זה את המחנאות העתיקה וההרסנית, את ה"שמור לי ואשמור לך". אבל העסקנות וההתכנסות פנימה היא נחלת העבר, ומפלגת העבודה מוכרחה לצעוד אל העתיד כדי להשפיע באמת על גורל המדינה.



אחרי שיחות רבות עם אבי, אני מאמינה שאם הוא ייבחר היום, נוכל להתחיל לבנות את המפלגה מחדש לניצחון. נוכל להרחיב אותה אל מעבר לגבולותיה הנוחים ולבנות מחנה פרוגרסיבי רחב וחזק. לעמוד כאופוזיציה חזקה ובועטת שתראה לציבור את האלטרנטיבה לממשלה החשוכה הזו, ובהמשך - וזה הכי חשוב - להוביל למהפך של ממש בבחירות. צאו להצביע, אין לנו ארץ אחרת.



הכותבת היא חברת כנסת מטעם מפלגת העבודה.