החקירות של ראש הממשלה, הפיטורים בטבע, המשטרה "המושחתת", וכמובן, התקשורת העוינת. כל אלה היו חלק ממונולוג הפתיחה של יורם שפטל בתוכניתו ב-103FM. עורך הדין זעם על הדרכים בהן מוצגים הדברים, טען בכל הקשור למשבר הכלכלי של החברה שכל העובדים המפוטרים יוכלו למצוא את מקומם, ולאחר מכן תקף בצורה חריפה את כל הקשור לחקירות נתניהו.



"ככל שנמשכת החקירה השערורייתית מלכתחילה נגד נתניהו בפרשת הוויסקי, השמפניה והסיגרים, חקירה שעצם ההוראה לפתוח בה היא בזויה. מעולם בעולם הפלילי, בשום דמוקרטיה, לא נפתחה חקירה בשל אספקה של סיגריות ו-וויסקי לראש מדינה על ידי חברו מזה עשרות בשנים, שסיפק את אותו הדבר עוד שנים רבות לפני שהפך להיות ראש ממשלה. כמובן שזה גם לא בכמויות שמפרסמים".



"עצם פתיחת החקירה, כמו שהגדיר זאת היטב המשפטן היהודי המזהיר אלן דרשוביץ' שאומר: 'מה זאת התופעה הזאת לחפש בספר החוקים, ובכוח להלביש את האישום על נתניהו כדי לסלק אותו מהשלטון?'. ובכן, זה באשר לראשית החקירה. אחר כך מתברר שהחקירה כולה מושחתת, כי החוקרים מתעבים ושונאים את נתניהו, ומדליפים הדלפות שיקריות.





כבר לפני 11 חודשים, כלבלבי החצר של כנופיית המחבלים התקשורתיים ערוץ 2, בראשות משה נוסבאום, שיש לו קשרים ארוכים מאוד עם המשטרה, עדיין קשרים מושחתים ברמה כזאת שכאשר נתניהו נחקר על ידי עדנה ארבל, ניסיון שרובינשטיין טירפד אותו, כשהוא נחקר באותה פרשה, נחקרה גם אישתו ונוסבאום, כתוצאה של מערכת מושחתת, עולה לשידור חי באמצע החקירה ומספר על סתירות מהותיות היורדות לשורש העניין בעדויות של שניהם לגבי אותן עובדות. ככה, בשידור חי, שהם שניהם בתוך חדרי החקירה, והוא אומר שהם שם - ומדווח מה הוא עשה שם".



"עד כדי כך רמת השחיתות מגיעה. לפני שנה, המשטרה דיווחה על כך שתהיינה המלצות להעמיד את נתניהו לדין. למה החקירה נמשכת שנה אם היא כבר הוכרעה על ידי המשטרה המושחתת והרקובה, ומילאו את החקירה באנשים שנגד נתניהו, כמו החוקרת שקראה לצאת ולהפגין נגד נתניהו, אותה שחיתות שהיא חוקרת. מישהו יספר לי שראש צוות החקירה שהחוקרת, ששמה את עצמה בחקירה, שהיא רוצה מראש, בגלל השנאות השמאלניות שלה להפיל את הנחקר. האם צוות החוקרים לא ידעו את זה? זוהי חקירה מושחתת מא'- ועד ת', בדיוק כמו בחקירה של אהובינו דונלד טראמפ. לא אשכח את הפרצוף של יונית לוי, שהתברר שהוא נבחר.



"כל יום חושפים את השקרים והשחיתות, הזוהמה, הרפש בעניינו, שאדון מולר לקח חוקרים מושחתים, סרסורים של קלינטון המושחתת, שהיתה צריכה להגיע כבר לכלא פדרלי, אותו הדבר בדיוק, אותה התקשורת - דונלד טראמפ מגדיר את התקשורת האמריקאית, שהיא מאה מונים פטריוטית יותר - הוא מגדיר אותה כאויבי העם, ואת התקשורת הישראלית צריך להגדיר "שונאי העם", אלה שמייחלים שהעם ישתה ציאניד. אלה שקוראים לעם בבונים.



אישית, הדברים שאמר נתניהו בהדלקת נר שמיני של חנוכה מאוד לא נראים לי. ולמה? בגלל שהם היו עדינים מדי. נתניהו צריך לתקוף את הכנופיות המחבלו-תקשורתיות, ואת ההתנהלות הרקובה של המשטרה, ולעיתים הרבה יותר תכופות. היה צריך לעשות את זה בחנוכה בכל יום. לא בנאום חצי רופס, כמו בהדלקת נר שמיני של חנוכה. ככה לא מדברים עם כנופיות מחבלו-תקשורתיות. צריך לדבר על כך בצורה הרבה יותר תקיפה".