כמו בכל יום חמישי, מגיע יורם שפטל להנחות את תוכניתו ב-103FM, ומנצל את תחילת השעה הראשונה והשנייה, כדי לשפוך את אשר על ליבו. הפעם עמדו על המוקד אבי גבאי, זהבה גלאון, מרצ וגם מחמאות גדולות לנשיא ארצות הברית, ו"לתאום הפוליטי" שלו, בנימין נתניהו. תוכניתו של שפטל משודרת בכל יום חמישי מ-12:00-14:00.



"אני רוצה לעסוק בפתיח בשני רמאים פתלוגיים קשים", אמר שפטל והמשיך: "הראשון, התקווה שהתפוגגה לפני שהצליחה לפרוח, ואני מתכוון לחבר אבי גבאי, היו"ר הזמני של המפלגה שמחליפה מנהיגים כמו גרביים, שמנסה להציג את עצמו כמי שהוא לא חלק מהחבורה השמאלנית של יוסי יונה, התעמולנית הקיצונית הפנאטית, הנכדה של הרוצח (מרב מיכאלי), סוציאליסטית מהזן הפרימיטיבי כמו שלי יחימוביץ'. הוא מנסה לבדל את עצמו מהם. השבוע הוא אמר כי 'רק שלושה אחוזים מהציבור בארץ, והכוונה לציבור היהודי הם בעד התיישבות ביהודה ושומרון ובעד שלמות הארץ. רק שלושה אחוזים, ואלה מתמרנים את כל הקואליציה'. והרי הרמייה פה, הנמוכה והטיפשית היא ממש על פניה. 

כיצד אפשר להגיד שקר כל כך בוטה ואווילי. מי שהוציא אותו בעוצמה הגדולה ביותר לאוויר העולם היה שמעון פרס, שאמר שרוב הציבור בעד פתרון שתי המדינות, ואין שקר גדול מכך. משום שכאשר שואלים את הציבור האם אתה בעד פתרון שתי המדינות, כאשר ירושלים המזרחית תהיה בירת פלסטין, רוב כמעט מוחלט של הציבור הוא נגד. אם אתה בעד מדינה פלסטינית שתשלוט גם בבקעת הירדן, האחוז עולה לשני שליש. כאשר שואלים את הציבור בעד מדינה פלסטינית, שבמסגרתה מיליוני פליטים יוכלו להיכנס לשטח "הריבוני" של הכנופיה הפלסטינית, אז מגיע לשלושת רבעי מספר המתנגדים, וזה בדיוק אח תאום של השקר הנמוך והעלוב, שרק שלושה אחוז מהאוכלוסיה היהודית במדינת ישראל תומכים במפעל ההתיישבות ורוצים ליישב את ארץ ישראל מחוץ לתחומי הקו הירוק, יימח שמו וזכרו.
השקר השני של רמאית פתלוגית ותיקה יותר, והכוונה יותר לגברת גלאון. היא הודיעה היום שהגירוש של האספסוף העברייני האריתראו-סודני לא ייצא לפועל. למה? כי הציבור בארץ נגד, הטייסים נגד, הרופאים נגד וכיוצא באלה. כל מילה - שקר פתלוגי. זה שקר שהרמאי יודע שהוא מרמה, יודע שכולם יודעים שהוא מרמה, אבל מכיוון שהוא רמאי כזה, הוא לא יכול לעצור בעדו להגיד את דבר השקר של השמאל.

כשאנחנו מדברים על סקרים, צריך לזכור שאנחנו חיים בתת תרבות בזויה, של כנופיית סוקרים, שהיא איננה מעבר לתרבות שקר-סקר. אם מדברים על הציבור היהודי, האמירה שהציבור לא פחות ולא יותר הוא נגד, הוא שקר מתועב. אומרים לנו שהרופאים נגד, כי מתוך למעלה מ-45 אלף רופאים בארץ, איזה 30 רופאים, שמאלנים קיצוניים, שמתנגדים בפועל למדינה, ורוצים להפוך אותה למדינת כל אזרחיה, עם פליטים. אז 30 מתוך 45 אלף, ציבור הרופאים מתנגד לגירוש.
טייסים, שבעיצומה של מלחמת אוסלו, שפושעים כמו גלאון הביאה עלינו, קראו לטייסי צה"ל לא לבצע סיכולים ממוקדים, לסרב פקודה. זוהי עבירה פלילית, רק בגלל הריקבון הזה, 10 טייסים, שהיו בעצם גל הטרור הכי אכזרי של האויב המוסלמי, שהזדהו עם מאבק הטרור, לא נשפטו. אז חלק מאותם טייסים גם קוראים לטייסי אל על לא להטיס את העבריינים הללו, האריתראו - סודנו-שב"חו. מאפריקה באתם, לאפריקה תשובו, מאפריקה באתם, ולשם נחזיר אתכם. להגיד שהציבור מתנגד, כמו שמרצ טוענת, זה שקר.
גורלם של מרצ לא מעניין אותה, מרצ היא מפלגה ברברית, שההיסטוריה שלה היא ברברית, משום שהיא העריצה ואהילה, מלשון אל, את הרוצח הכי גדול שהיה על אדמת אירופה, סטלין. הלא האמא והאבא של מרצ, מפ"ם והשומר הצעיר לא היללו את סטלין כמו שהם, גם כשרצה להשמיד את שלושת מיליוני היהודים, וחגגו עם הסמרטוט האדום, למרות שהוא רצה שכל היהודים ימותו בגולאגים של סיביר. גם אז לא הפסיקו החוליגנים למחוא כפיים למרצח. לכן מרצ היא מפלגה שאין לה גרם אחד של חמלה. הם אמרו שהציבור לא יעמוד במראות האלה, שאוזקים אותם ולוקחים אותם למטוסים. כשעשו את זה לילדות בנות 14 מגוש קטיף, את זה הציבור יכל לראות, אבל הוא לא יוכל לראות את המסתננים. זוהי מרצ".
הקפיטליזם של טראמפ משקם את ארה"ב
 
בפתח השעה השנייה התייחס שפטל לנשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, ואמר: "שמעתי לא מעט נאומים בימי חיי, לרבות נאומים של נשיאים אמריקאיים לדורותיהם. הנשיא האמריקאי הראשון שאני זוכר אותו הוא אייזנהאור, אבל אני יכול לומר בביטחון שמעולם לא שמעתי נאום כל כך מוצלח, גם בהיבט של הפאתוס (הרגש) שלו מצד אחד, אבל חשוב עוד יותר מהיכולת בפרק זמן לא יותר מדי ארוך, לסכם שורה אינסופית של הישגים חסרי תקדים ששום נשיא אמריקאי בעידן המודרני, לא יכול להתהדר בכאלה. הרוב בכלל לא, ואף אחד לא תוך שנה. כי בסך הכל, כפי שכולנו יודעים, דונלד טראמפ יקירנו, מכהן בתפקיד רק שנה אחת. 
השנה שלו היא שיר הלל לקפיטליזם, והקפיטליזם, ורק הוא, יוצר הון ועושר שמחלחל לכל שכבות האוכלוסיה. הראייה היא שהצורר ברק חוסני אבן עבדאללה אובמה, עשה כל דבר חוץ מלקדם מדיניות קפיטליסטית. לכן, בתקופתו נוספו 8 מיליון אמריקאים למעגל האבטלה, כאלה שלא מסוגלים לקנות לעצמם אוכל ומקבלים בולי מזון. לעומת זאת, בשנה אחת בלבד שהוא נשיא, ירד מספר הנזקקים בשני מיליון. האבטלה בקרב הכושים בארה"ב היא הנמוכה ביותר בתולדות ארצות הברית מאז שאפשר למדוד אבטלה. מספר ההיספנים שהם באבטלה, גם הוא הנמוך ביותר בכל תולדות ארה"ב.

מדוע? משום שדונלד טראמפ מהיום הראשון, מחסל באופן סיטוני תקנות מסדירות, שחונקות את הסקטור העסקי האמריקאי, שהוא, והוא בלבד, מייצר את מקומות העבודה במשק האמריקאי. מהרגע הראשון, מאחר והוא הבטיח להוריד בחצי . במקום שיברחו מיליוני משרות מארצות הברית, נכנסו לשם מיליוני משרות. הכל בגלל המדיניות של טראמפ, שמצמצמת בתקנות מסדירות, רגולציה בלעז, והורדת מיסים ומס חברות. 
הנה כי כן, זהו היה שיר הלל לקפיטליזם, עם תוצאות חסרות תקדים, 2.5 מיליון משרות חדשות. הכל בזכות מדיניות של חופש. דמוקרטיה וקפיטליזם. לטראמפ יש אח תאום פוליטי אידיאולוגי, שיותר חכם ומוכשר ממנו. קוראים לו נתניהו. ולכן, מדינת ישראל לא שגשגה מעולם כמו שהיא משגשגת בעידן נתניהו. ודונלד טראמפ, לאחר שהוא יסיים שמונה שנות נשיאות, כי הוא יזכה בהליכה. הוא ייזכר כנשיא הכלכלי המוצלח ביותר בתולדות ארצות הברית. כבר עכשיו ניתן לומר זאת בוודאות.