השבוע, התבשרנו על מה שידענו כבר מזמן, שישראל חיסלה כור גרעיני סורי והיא עשתה זאת במבצע כירורגי נקי יוצא מגדר הרגיל, שהשבוע לא עוד ממקורות זרים, למדנו על טיבו ופרטיו. אני לא יודע מה היו השיקולים שהביאו לכך שהעניין פורסם באופן רשמי על ידי מדינת ישראל דווקא עכשיו, אבל זה לא אכפת לי. משום שכמו שלעיתים קרובות הדרך לגיהנום רצופה בכוונות טובות ,כך לעיתים, כאשר זה נוגע לאויב הערבי, קורה בדיוק ההפך.

כוונות רעות של האויב הערבי מביאות אותנו לגן עדן, ולכן העובדה שאנחנו סמוך מאוד לחגיגות שנות ה-70, לפלא הגדול בהיסטוריה, עם ישראל בארצו. בקולנו, באופן ישיר, אנחנו אומרים ולא רק אומרים, ומצביעים עליהם - שניים במספר, הכור הסורי והעירקי. שום מדינה ערבית, בוודאי כל עוד אין יחסי ידידות מלאים בינינו לבין המדינות הערביות, דבר שספק אם יהיה בדור הבא. לכן, כל מי שבדורנו, או בדור הבא, ממדינות ערב או מאיראן, ינסה להצטייד בנשק גרעיני, סופו יהיה כמו הכור העיראקי והסורי. 
אבל מה שמעניין בפרשה הזאת היא נקודה שאיש מן הפרשנים האפסים שלנו לא שם לב אליה, או שהתעלם ממנה. הכוונה לארצות הברית של הנשיא בוש. בגלל התמיכה הבלתי מסויגת שלו בגדול מגרשי היהודים בעת החדשה, אריאל שרון, במעשה הגירוש המתועב שלו, הוא זכה לחיבוק ענק מהתקשורת הישראלית, מהכנופיות המחבלו-תקשרותיות, שלא פסקו להגדיר אותו כידיד של ישראל מהבית הלבן. מתברר מהפרשה המופלאה של חיסול הכור האטומי סורי, שלא עלה כלל על דעתם של האמריקאים להפציץ את הכור הזה, אלא שהם שיחקו משחק כפול ומכוער. בחדרי חדרים הם אמנם הודיעו שלא יפציצו את הכור, אבל נתנו אור ירוק לעשות כן. 

אלא שבפועל, הם עשו הכל כדי לטרפד את המהלך הישראלי. היתה הצעה רצינית ביותר שלהם לפעול באפיק הדיפלומטי, אבל גרוע מכך, כשראו שישראל נחושה לעשות מעשה, הם ניסו ממש לטרפד אותו על ידי כך שהם הדליפו לעיתונאי אמריקאי, ב-5 בספטמבר 2007 והאחרון שאל את השגריר הישראלי האם נכון הדבר שיש כור אטומי בסוריה. הדבר הזה נועד לטרפד את המהלך על ידי הממשל. לפעמים הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות. כתוצאה מכך, בתוך 24 שעות, ובעיקר חיל האוויר הישראלי למבצע החיסול.


דבר נוסף שבו עסקו השבוע זו הקטטה בין אולמרט לבין ברק באשר להאשמות ההדדיות זה את זה באשר לעניינים שקדמו לביצוע ההחלטה להשמיד את הכור. אומר לכם את האמת. קשה מאוד לדעת מי משני הרמאים האלה דובר אמת. אבל אחד מהם הוא דובר אמת. אני כמעט משוכנע שאולמרט הוא הדובר אמת, בהאשמותיו כלפי ברק, שהוא עשה הכל כדי לדחות את מועד הביצוע. בדמיונו הפרוע הוא ראה את עצמו, עקב חקירותיו של אולמרט, כראש הממשלה. 
הוא ניסה לדחות ככל שניתן את מועד ההפצצה, גם כשאמרו לו שאם נדחה נעמוד מול כור חם, אז תוצאות הפצצתו יכולות להיות איומות, של התפשטות גרעינית על הנהר הפרת . ואז השיב ברק באיוולתו, אז מה הבעיה, ניתן להפציץ גם כור חם. הכל כדי לדחות את הביצוע, כדי שהביצוע ייפול בידיו כראש ממשלה, שהוא יזכה בתהילה.

זה כל כך מתאים לאיש האפל הזה, למי שזה לא מכבר, שש שנים קודם לכן, סיים להיות ראש הממשלה הגרוע ביותר בתולדות המדינה. שנבחר במערכת הבחירות המושחתת ביותר שהייתה בארץ, עם העמותות שמימנו באמצעי קש של בוז'י הרצוג את המערכת, והברית הפוליטית הבוגדנית והפושעת שכרת ברק עם ראאד סלאח ועזמי בשארה, כדי לסלק את בשארה מהמירוץ לראשות העבודה. והוא עוד רצה למסור את רמת הגולן כולה לידיו של אסד. 
כמו כן, רצה למסור 96% מיהודה ושומרון לידי ערפאת ולהכניס 200 אלף ערבים לתוך תחומי הקו הירוק והתחייבות להשמדתה ההדרגתית של מדינת ישראל כמדינה יהודית. כל כך מתאים למי שעשה את הצעדים האלה לדחות את ההפצצה על הכור האטומי הסורי, כדי לזכות בתהילה של מי שעשה זאת כראש ממשלה.