תוכנית הרדיו של גיא פלג ב-103FM מנפקת כניסה די נדירה לנבכי החקירות ולדעות של הכתב על חקירות ראש הממשלה ואירועי היום. פלג, אשר חשף את פרשת 2000 ביחד עם עמית סגל, סיפר בתשובה לשאלת מאזין כי לא האמין שדווקא נתניהו, אחד מראשי הממשלה הזהירים ביותר והחכמים ביותר שהיו כאן, לטענתו, ייפול ככה. 



מאזין: שלום לך גיא, אם נתניהו כל כך מבריק לטענתך האם לדעתך הוא ייתן שוחד של מיליון שקל תמורת כתבות?



"כאשר יום אחד אמרו לי שיש הקלטה של רה"מ, ולמעשה שתי הקלטות שהוא משוחח עם נוני מוזס והם רוקמים איזה תכנית שמצד אחד "ידיעות אחרונות" ישנה את הקו נגדו ויחפף אותו לאינטרסים של רה"מ ומצד אחר רה"מ במגוון רחב של דרכים יפעל כדי לקדם את האינטרסים הכלכלים של "ידיעות אחרונות", אמרתי שזה לא יכול להיות, לא יעלה על הדעת ששני האנשים הזהירים האלה, החשדנים האלה, החזקים האלה, מלאי חוכמת החיים וניסיון החיים, יפלו בלשונם. ותחשוב שרה"מ הוא זה שהקליט את ההקלטה, רה"מ ישאיר כזאת ראיה?! והתשובה היא כן.




שמעתי את ההקלטות באוזניים שלי ולכן אני אומר לך, גם אנשים חכמים, מתברר, עושים טעויות קשות מאוד, ואני בטוח שרה"מ אומר לעצמו, איך עשיתי את זה, איך הקלטתי את הפגישות האלה? איך השארתי את ההקלטות האלה, איזה טיפש הייתי. אין ספק ש


בלי ההקלטות האלה, מצבו היה אחרת.




אני משוכנע שגם אם התיק הזה יסגר בסופו של יום, בהעדר ראיות, יהיה דוח ציבורי בעייתי מאוד וקשה, שרה"מ יצטרך לתת הסבר למה עשיר מקיסריה צריך לקבל שמפניות וסיגרים.




לאחר מכן התייחס פלג ללפיד ואמר: "הוא התבקש להגיע לחקירה. לאחר מכן, כשהגיע אלינו, שאלנו אותו את השאלות הקשות כמו למה הוא לא הלך מיד למשטרה. הוא אמר שבזמן אמת הוא לא ידע שלנתניהו יש יחסים של 'תן וקח'. הוא לא ידע שנתניהו קיבל סחורה ממילצן, אבל כשהתברר שנתניהו קיבל מה שהוא מכנה מתנות אבל המשטרה מכנה שוחד , הוא דיבר".