השבוע אני רוצה לדבר איתכם על התחנה המרכזית החדשה. התחנה המרכזית החדשה היא מפגע בריאותי, מפגע זיהומי ומפגע שמביא אליו פשיעה, זנות, סחר בסמים ועוד.  עכשיו אנחנו מגלים שמאחורי גבינו ממשלת ישראל נמצאת במגעים מתקדמים עם הטייקון קובי מימון, שבעצם שולט בתחנה המרכזית החדשה דרך חברת "מצווה", כדי לחדש אתו את החוזה לעוד עשרות שנים.



אם דבר כזה קורה המפגע הבריאותי הזה ימשיך להנציח ולאמלל את הסבל של תושבי דרום תל אביב. עכשיו אני רוצה להבהיר, יש לא מעט פעילי שמאל קיצוני בשכונות הדרום שטוענים שדווקא בתחנה המרכזית החדשה יתחיל השיקום של דרום תל אביב. השיקום של דרום תל אביב יתחיל אך ורק כאשר יוצאו את כל המסתננים הבלתי חוקיים מכל שכונות הדרום. אבל, וזה אבל חשוב, התחנה המרכזית החדשה חייבת להיסגר, היום ולא מחר.



תשתפו את הפוסט, תכתבו לממשלת ישראל, תתנגדו למהלך הזה שממשיך להנציח את התחנה המרכזית החדשה ותגידו לא לתחנה המרכזית החדשה.



הבלוג המצולם של מאי גולןבכל שבוע תפנה אליכם הפעילה החברתית, שעלתה לכותרות בעקבות המאבק שלה במסתננים, במסר שחשוב לה להעביר דרך התקשורת. גולן בחרה לדבר בדעה הראשונה שלה על התחנה המרכזית החדשה בתל אביב, בפרויקט שנעשה על ידי מקומון תל אביב של "מעריב".