ידענו שהמתווה להוצאת מסתננים למדינות שלישיות כבר לא יצא לפועל עקב פעילי גיס חמישי שיש בתוכנו, שיצאו לסכל אותו כנגד בטחונה וצביונה של מדינת ישראל, מה שלא ידענו שהמדינה תודה קבל עם ועדה כי אין לה אפשרות להוציא מסתננים שלא מרצון ואף תאשר להם לחדש את האשרה שלהם תוך 60 יום.



אומנם אני לא פוליטיקאית משופשפת ולא מאמינה באינטרסים אל מול אידאולוגיה וערכים, אבל למרות היכרותי רבת השנים עם הפוליטיקה הישראלית אני עדיין לא מצליחה להבין למה ממשלה מהימניות ביותר שהיו לנו פה - לא מחליטה לאמץ מסקנות ברורות וחד משמעיות של מדינות אירופאיות מתקדמות ואף של האיחוד האירופאי שאומרות ללא שום היסוס – מסתננים אריתראים בלתי חוקיים הם לא פליטים והם יכולים לחזור היישר למדינת מוצאם - אריתריאה.

מאות אלפי מסתננים יבינו ששולט פה מיעוט שמאלני
 

הגיע הזמן להרים את הראש, לגלות מנהיגות אמיצה ולהפגין ריבונות אמיתית שלא מתנצלת ולא מתפשרת על בטחון אזרחיה. אנחנו לא צריכים יותר שום מתווה, שום הסכם, שום טובות ממדינה אפריקאית, אנחנו ניישם מדיניות הגירה אמיתית ונציל לא רק את תושבי השכונות מהווה עכשווי של סבל וכיבוש מסתננים, אלא נציל גם את עתידם של אזרחי מדינת ישראל כולה מהגעת עוד מאות אלפים של מסתננים מרחבי העולם - שיבינו מהר מאוד כי פה לא שולטת הממשלה אלא מיעוט דיקטטורי שמאלני. 
 
המסקנה היא אחת: אין מנוס מפסקת התתגברות! הגיע הזמן להעמיד חוק מסתננים חזק ויציב שיעמוד בפני הבגצים למיניהם ופעילי השמאל הקיצוני.

מאי גולן היא יו"ר עמותת העיר העברית ופעילה חברתית