"יש כאן איזה משחק כפול של חברת החדשות. למה הם הביאו את מוניקה לוינסקי ולמה היא באה מלכתחילה? אם ביצעו שם הסכם על מה מדברים ועל מה לא אז צריך לעמוד בו. אני מאמין למוניקה לוינסקי שסיכמו שלא לדבר על הנושא ואני חושב שזה לא היה דבר יפה לעשות לה ולכן עשתה נטישה דרמטית. אנחנו מצד אחד חברה שמזועזעת מקמפיין ה-ME_TOO ומצד שני תשמעו את הזלזול בה בחברת החדשות. למה חברת החדשות הביאה אותה מלכתחילה? היא הרי באה לדבר על הבריונות ברשת כלפי נשים ולא על סיפורה האישי. 


שלאף אחד מהמאזינים לא תהיה טעות ושלא ימכרו לכם לוקש. הסיבה שהביאו אותה לנאום כי בוועידת המשפיעים של חברת החדשות זה בגלל שהיא מוניקה לוינסקי והפרשה שהיא מעורבת בה עם ביל קלינטון. כשתכננו להביא אותה להרצאה נמנעו מהפיל בחדר ואז כשהיא הגיעה והוציאו את הפיל, זה התפוצץ לחברת החדשות בפנים. בגלל שזו חברת החדשות וכי זו יונית לוי אז סולחים לחברת החדשות כי הם המיינסטרים.
 
זו הייתה החפצה. הביאו מישהי כדי לדבר על אלימות ברשת ובסוף כל שעניין את המאזינים זה הפרשה עם קלינטון. איפה היה הסיגר, מה נעשה לשמלה וכד'. זו מהות הצביעות והדאבל סטנדרט של התקשורת הישראלית. מצד אחד מזדעזעים מאמירות של אנשים על נשים ומצד שני מביאים את מוניקה לוינסקי ועושים לה כיפה אדומה בבנייני האומה".


לאחר מכן התייחס סג"ל לדבריו של מפכ"ל המשטרה, רוני אלשיך, שאמר בכנס בבר אילן שהשימוש במונח 'טרור חקלאי' נוצר כקמפיין של חקלאים ונועד להילחם בממשלה משום שסירבה לסבסד חברות ביטוח שלא משתלם להם לבטח חקלאים. מה בעצם המפכ"ל אמר, שאין טרור חקלאי ושיש חקלאים שרבים עם חברות הביטוח ורוצים שהממשלה תסבסד אותם.

אבל בעצם תשאלו את עצמם מדוע חברות הביטוח מתקשות להגן על החקלאים ומעלות את הפרמיות? כי היקפי הפשיעה החקלאית גדולים כל כך שלא משתלם להם לבטח אותם. בדומה לביטוחי הרכב בשנות ה-90. חברת הביטוח טוענת שאין מי שמגן על החקלאים, כי אם היו מגנים עליהם לא היו כל כך הרבה גניבות חקלאיות. 
 
אני לא מצליח להבין את אמירת המפכ"ל. במקום להתמודד עם הטענה הבעייתית של הפשיעה החקלאית הוא תוקף את החקלאים והופך את הקערה. הוא חושב באמת שהחקלאים אשמים? מעניין אותם לקבל פיצויים או שלא יגנבו להם? מה זה המשחק המניפולטיבי הזה

סג"ל סיכם את דבריו כשהוסיף: "היום בבוקר התפרסמה כתבה של יניב קובוביץ' בעיתון 'הארץ' בו חשף שהרב פרץ איינהורן, שהעביר שיעורים בעיר הבה"דים עד שעצרו אותו מללמד שם, הקים עמותה בשם 'צל"ש' המעודדת גיוס לצה"ל וכעת בודקים אם הוא מגייס כספים בניגוד לנהלים. בסוף הכתבה נכתבה תגובה שהעמותה היא אזרחית ואינה קשורה לרבנות הצבאית וכי מייסד הארגון, הרב איינהורן, משרת כרב צבאי במילואים ללא קשר להשתייכותו בארגון ופעילותו מתואמת עם הרבנות הצבאית כפעילות בגדר רשות עבור המשרתים התואמת את רוח צה"ל.

אדם שבאזרחות מסייע לחיילי צה"ל ונזקקים ובמקביל מעביר גם שיעורים. איך נוצר החיבור הזה בין השיעורים שהוא העביר בעיר הבה"דים לבין העובדה שהוא מגייס כספים ומגייס תרומות למען חיילים נזקקים - זו הדתה".