עוד לא נדמו קולות צהלה ושמחה לאיד האווילים בעקבות הפלת המטוס הרוסי על ידי ההגנה האווירית ההיסטרית והברברית והפרימיטיבית של הסורים, וכבר מבינים שלא זו בלבד שהתיאום הביטחוני בין צה"ל לצבא הרוסי יימשך כהרגלו, כלומר המשך יד חופשית של רוסיה לישראל לעשות ככל העולה על רוחה בשמיים בהם מופצצים מטרות איראניות, חיזבאלליות וכיוצא באלה, וגם מטרות סוריות. לא זו בלבד שהכל יימשך כסדרו, בדרך קיבלנו גם מתנה יפה מבין שלל מתנות שמרעיף עלינו ממשל טראמפ יקירנו. 

אני מדבר על ההצהרה חד משמעית של בולטון, בעקבות כמה אמירות מתלהמות של התקרית הזו מצד חוגים במשרד ההגנה הרוסי שכוחות צבא ארה"ב בסוריה לא יעזבו את סוריה כל עוד איראן לא תצא מסוריה. כמובן שזוהי בקשה ישראלית חוזרת ונשנית מממשלו של טראמפ, ואילו עכשיו, בגלל התקרית,  הבטיחה ארה"ב בקולו של האיש מספר אחת, יחד עם שר החוץ פומפאו ג'ון בולטון, ידיד מובהק של ישראל, שנוכחות אמריקאית בסוריה תימשך כל עוד יש שם נוכחות איראנית.
אבל בואו נחזור לצהלות השמחה החדשות של הכנופיות המחבלו-תקשורתיות, מהאויבים המרים ביותר של העם היושב בציון. הכנופיות מנהלות ללא הרף מלחמת חורמה פסיכולוגית כדי לשבור את רוחו לשווא. 90 אחוז מהגרים בישראל מרוצים או מרוצים מאוד מחייהם חרף הרעל שנשפך מהמיקרופונים או מהמקלדות.

שלושת המגלומנים שמשדרים כאן את הקבינט נבעך (אלון בן דוד, רוני דניאל ויואב לימור), מודיעים לנו היום על האסון הפוליטי לנתניהו שכתוצאה מכך שבמסיבת עיתונאים ידידותית חמה שפת גוף של שני אנשים שרוחשים כבוד ואהדה עצומה זה לרעהו אמר טראמפ שזה בסדר מבחינתו פתרון של שתי המדינות.
ולפעמים אני אומר לעצמי שטראמפ כנראה אומר בכוונה כל מיני מילים כדי לתפוס בזמן קצר לאחר מכן גם את המחבלים התקשורתיים באמריקה ואפילו את עמיתיהם הישראלים, בטמטומם ובאיוולתם. עוד מכריזים על האסון הפוליטי לנתניהו והנה לא עוברים 24 שעות וטראמפ חוזר בו ואומר שלא אכפת לו בכלל אם יהיו שתי מדינות או לא מה שהצדדים יחליטו ביניהם במו"מ.
אבל פרץ השמחה המטופש הזה של הכנופיות בעקבות הצהרתו של טראמפ, ממנה כבר הספיק לחזור, מראה לנו את הפרצוף הבוגדני והנאלח הפוסט ציוני והפוסט יהודי של הכנופיות האלו. שימו לב להיסטוריה של פשע אוסלו החמור ביותר בפשעים שבוצעו נגד העם היהודי מאז השואה וגרם ישירות לקבורתם בפועל של קרוב ל-2000 ישראלים שקיפחו את חייהם בעקבות ישירות בעקבות הכנסת רב המחבלים עראפת לליבתה של ארץ ישראל.
כאשר מלאה שנה לפשע הזה, רבין וגם פרס מחאו כפיים לעצמם וציינו את העובדה שלא היו קטיושות לא יהיו ולא יהיו קטיושות מעזה ומי שאומר שיהיו זה אנשי הליכוד להגדרתם "פחדני השלום". אבל החלק הכי חשוב בהבלים הללו, שהשמיעו השניים האלה בתום שנה לפשע, הייתה האמירה לפיה הם עשו את פשע אוסלו כדי למנוע את הקמתה של פלסטינית ואילו הליכוד בגלל התנגדותו לפשע אוסלו יביא להקמתה של מדינה פלסטינית בליבתה של ארץ ישראל הבלעדית שלנו.
והנה אותם מחבלים תקשורתיים שיחד עם המחבלים הפוליטים מצהירים שוב ושוב שהם הולכים בדרכו של רבין שמעולם בימי חייו דרך אגב לא הוציא את הצירוף הארור ביותר בשפה העברית "שתי מדינות לשני העמים". והוא אף אמר שהוא נגד זה באופן מובהק. אומרים המחבלים התקשורתיים והפוליטיים שהם ממשיכי דרכו של רבין לא פחות ולא יותר, מה שלא מפריע להם, בניגוד מוחלט לרצונו ולחזונו של רבין להתמוגג ולעשות הכל באמצעות שקרים הבלים תחזיות של בוחן אפס של המציאות להקמתה של מדינה נאצו עראבו פלסטינית בליבתה של מדינת ישראל. שום דבר לא מוכיח טוב יותר בהתנהלות הזו של הכנופיות הללו את היותם לחלוטין פוסט ציוניות ופוסט יהודיות.