אחינו, היהודים הליברליים בארצות הברית, נמצאים בין אלה שרוצים להחזיר את המהפכה הסוציאליסטית למבצר הקפיטליזם העולמי ולעולם. רבים אחרים שבהם מהווים את הגרעין הקשה של הליברליזם הגלובלי. הם פעלו ללא לאות וללא הצלחה, לחסל את מועמדותו של ברט קבאנו לבית המשפט העליון. זאת בניגוד לעמדות השמרניות של הימין האמריקאי הדוגל בקפיטליזם, בפטריוטיות ובזכותה של כל מדינה לנהל את עצמה. אחינו, היהודים הליברליים בארצות הברית, נמצאים בעין הסערה וניחנים בבולטות מופלגת.

להיכן הובילה אותנו הליברליות? במבחן התוצאה, היא הובילה אותנו לסקס חופשי וזול ובעקבותיו להטרדות מיניות, לחוסר כבוד של ילדים להורים ולמורים, לחוסר כבוד של צעירים למבוגרים, לחוסר כבוד של חיילים למפקדים ול"השתלטות הורים על הצבאות", עד כדי כך שביצוע המשימה הוא משני לנוחות החייל. הליברליזם הוביל את העולם לרדיפת בצע ולרדיפת פרסום, להשתלטות אילי התקשורת, שהם גם אילי הון, על מדינות. הוליווד, מעוז הליברליות, מובילה בהטרדות המיניות ואף יותר מכך, למשל במקרים כמו אלו של הארווי ויינשטיין, רומן פולנסקי, וודי אלן, דסטין הופמן, קווין ספייסי ועוד.

אפשר להניח שבתקופתם של שחקנים אלה, לפיתה בכוח של אישה ונישוקה כאשר היא מתנגדת עד שתיכנע ותשיב חיבוק - היו מחזה רגיל וראוי לתשואות. גם ילדי הפרחים של שנות ה־70, סממן ליברלי, היוו מודל לחיקוי לרבבות אזרחים ברחבי העולם. הוליווד ציירה אותם כאנשים שהסקס אצלם הוא מעין סחורה, ואת המסגרת המשפחתית כמי שפינתה מקומה לקומונה הבלתי מחייבת. ערכי המשפחה הפכו לכאלה שאינם בעדיפות כלל ולכלל.

בתחום הגלובלי, אחינו הובילו בתחילת המאה הקודמת את המהפכה הקומוניסטית, שכשלה. טרוצקי וקרל מרקס היו נותני הטון האידיאולוגי בעוד 30% מראשי הבולשביקים היו אחינו היהודים. המהפכה הובילה למשטרים בולשביקיים, טוטליטריים, מושחתים, אכזריים, רוויי דם ונטולי ליברליות וחופש. המשטר הקפיטליסטי האמריקאי, השמרני, הביס אותם והביא אותם לסף קפיטליסטי. הטוענים לצדקת המהפכה טוענים טענה מוכרת: העמים שבהם הונחל הקומוניזם לא היו מוכנים לכך. אך זו טענה מתנשאת שמתאימה לאצולה הליברלית העולמית וגם היהודית האמריקאית.

נקודה נוספת בעלת זיקה ישירה למדינת ישראל: הליברליזם הגלובלי הביא ל"נדידת העמים המוסלמיים" לאירופה ולמקומות נוספים. המוסלמים גדלים, והשפעתם הפוליטית גוברת ומשפיעה על העמדות של הליברלים באירופה. השפעה זו הופכת את אירופה לעוינת את ישראל. האם זה טוב ליהודים? האם יהדות ארצות הברית הליברלית מנסה לעזור לנו בעניין זה? האם יהדות ארצות הברית מסייעת לנו במלחמה ב־BDS, או שהיא דווקא מסייעת ל־BDS? חברי הליברליים: במה אתם כל כך גאים?

אני תומך בשמרנות שדוגלת בערכי המשפחה, במדינות לאום שאחראיות לעצמן, בשיתופי פעולה בין מדינות, בחיסול השימוש בסמים ולו הקלים ביותר, בהפיכת הסקס למשהו טהור, ביצירת כבוד בין ילדים והורים ובין תלמידים למורים, בעצירת הגירה שפוגעת בביטחון, באי־חזרה לסוציאליזם משחית אלא בהיצמדות לקפיטליזם נאור יותר. כמו כן, אני תומך בהחזרת הערכים ובאי־קידוש הכסף, בשאיפה למצוינות, בהחזרת השליטה בצבא למפקדים ובהחזרת השליטה בבית הספר למורים. פחות ליברליות ויותר משמעת.

הכותב הוא תא"ל במיל', חבר בעמותת "מבטחי ישראל".