השדרן עו"ד יורם שפטל, התייחס היום (חמישי) בפתח תוכניתו ב-103FM להאשמות ראש הממשלה נתניהו בנוגע ל"חתרנות" מהשר לשעבר גדעון סער. "לא יכול להיות שיעבור שבוע במדינתנו המקסימה והמגניבה, כמו שאמר בצדק ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מבלי שיהיה איזה סקנדל. והסקנדל השבועי הוא סביב קשר הקונספירציה, לפיה ריבלין וסער קשרו קשר לתת לנתניהו לנצח בבחירות, ואח"כ ריבלין ינצל פרצה בחוק, ויטיל את התפקיד על גדעון סער במקום על נתניהו".
"דעתי היא כזאת: אכן מתאים לחלוטין למשומד הרוויזיוניסטי, הלא הוא נשיאה של מדינת ישראל, ראובן ריבלין, ידע היטב נתניהו מדוע עדיף לבטל את מוסד הנשיאות מאשר שריבלין יהיה נשיא, מאז שהוא נבחר, כל יום, חוץ מיום הביקור שלו בחברון, מוכיח ריבלין כמה נתניהו צדק בסוגיה הזאת. ככל שהקשר הזה מתאים מאוד לריבלין, כך באותה מידה, ואפילו כפול 10, הוא איננו מתאים לגדעון סער. איש ישר, ללא דופי, מהמוכשרים שבאנשים שהיו בליכוד וישנם בליכוד, ויהיו בליכוד. ממש מהמוכשרים ביותר שיש. לא בכדי הוא נבחר בפעם האחרונה שהוא התמודד למקום הראשון בפריימריז אחרי נתניהו".

"ברור לגמרי שייתכן מאוד שריבלין רקח את המשימה הזאת, ומאחר וריבלין מקורב לגדעון סער, מיד עולה החשד שמא סער הוא זה שריבלין מכוון אליו, ולא אל נתניהו, את תפקיד הרכבת הממשלה. אני משוכנע במאת האחוזים שידו של סער, לא במישרין ולא בעקיפין, במעל". 
"הלוואי והיו הרבה אנשי ציבור נקיים ומוכשרים כמו סער, והשרבוב של שמו נובע ממעשה ציני, מרושע ונמוך של כל אלה שרואים את עצמם, כאשר בנובמבר 2023, אחרי תום הקדנציה הבאה, נתניהו לא ירוץ פעם שישית לראשות הממשלה, אז אחד מאותם ראשי ליכוד שרואים את עצמם מחליפים שלו בפוטנציה, הם אלה שגרמו לסקנדל הזה. זה סקנדל שמתאים לריבלין לחשוב ככה. זה מתאים לריבלין לדבר עם כל מיני אנשים, שהוא דיבר והזכיר את שמו של סער, אבל ידו של סער, איננה בשום פנים ואופן במעל הזה".