דברי הבלע של ח"כ דודי אמסלם, כפי שנשמעו השבוע בראיון לכאן ב', חייבים לעורר חלחלה בקרב כל בר־דעת: "נרסק את העצמות של השמאל, ואני מבטיח שנעשה את זה באופן דמוקרטי", אמר אמסלם בטון סרקסטי טעון בשנאה וברוע, כזה שמותיר אחריו שאלה שרק אמסלם מסוגל לתת לה מענה: איך מרסקים עצמות באופן דמוקרטי? זו כנראה דמוקרטיה בנוסח אמסלם.

לפי דברי "הנביא" אמסלם, שאצלו כמו אצל ביבי ותומכיו "שמאלני" הוא כל מי שאינו מקבל או תומך בתורתם, בימים אלה, כשממשלת השינוי עומדת על פי כל הסימנים לפני סיום דרכה בתום שנת כהונה אחת בלבד, קיימת האפשרות על פי הסקרים ותחזיות הפרשנים שנתניהו וחסידיו ישובו לנהל את המדינה, וליישם כאן לא רק את חזון העצמות המרוסקות של אמסלם – אלא גם חוקים ותקנות הזויות כמו הדוגמה שהציג אמסלם, ועדה לבחירת שופטים שתהיה מורכבת על פי דבריו מחברי כנסת, כשהשופטים המיועדים יתייצבו בפניהם לשימוע. מה שנותר כדי להשלים את החזון ההזוי הזה הוא לצרף לוועדה הזו גם את איציק זרקה ואילנה ספורטה חניה "החסידה מאשקלון".

דודי אמסלם  (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
דודי אמסלם (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

מי שלא קלט ולא הבין עדיין מה פירוש הדבר, על פי חזונו של אמסלם זאת הולכת להיות מדינה שונה, אחרת ממה שהכרנו, ללא מיטב הטייסים, הקצינים, הלוחמים, המדענים, החוקרים, הסופרים, המשוררים, אנשי ההייטק, הרופאים, או בקיצור השמאלנים שעצמותיהם ירוסקו. מה כן נקבל מהממשלה הזו? יותר משתמטים משירות צבאי, יותר נתמכים מהקופה הציבורית, יותר תלמידי ישיבות, יותר תלמידים ובתי ספר ללא מקצועות הליבה, יותר רבנים, משגיחי כשרות וחברים במועצות הדתיות, ולצד זה יותר צווים וחוקים לשמירה על כשרות ועל השבת, ובעיקר חיים הרבה יותר קשים לקהילת הלהט"בים.

במציאות כזו, צעירים/ות רבים/ות שנחשבים לבעלי דעות שמאלניות של "אנטי־ביבי", כאלה שלא ירצו שירסקו להם את העצמות, יברחו מהמדינה ויצטרפו לישראלים שחיים בברלין, ניו יורק, לוס אנג'לס, מיאמי, לונדון, פריז ועוד. זה יהיה רק עניין של זמן עד שהמדינה הזו תהפוך למדינת הלכה עם הנהגה של אנשים משיחיים. מדינה שסמוטריץ' כפי הנראה יהיה בה שר הביטחון ובן גביר השר לביטחון פנים. מדינה שבה לה פמיליה וארגון להב"ה יקבעו כאן את סדר היום, ונערי הגבעות ירקדו כאילים וכבני צאן על אדמות ומטעי הזיתים של הפלסטינים ביהודה ושומרון.

מדינה ללא חקלאות חכמה, ללא טכנולוגיות חכמות, ללא תיאטרון או קולנוע, שהם עולמם של השמאלנים. מדינה שיהיו בה הרבה מאוד עצמות שמאלניות מרוסקות, שיספקו לאמסלם אושר ושמחה רבה לנוכח יישום הנקמה.