כשביידן מדבר על מדינה פלסטינית בבואו לפה וצוותיו מתדרכים מראש שביקורם כאן בא "להתניע מהלכים מדיניים עם הפלסטינים", תזכרו את המספר הבא - 1,409. את המספר הזה צריך להניח גם לפני ביידן ואנשיו, כתשובת תושבי ישראל להצעה מגונה. זהו מספר האזרחים שנרצחו מאז הוקמה הרשות הפלסטינית בהסכמי אוסלו האומללים, וזה פי שניים מתקופה מקבילה, לפני שהעברנו את השליטה בשטחים ביש"ע לארגוני הטרור של "אתמול" - אש''ף ותתי־ארגוניו, הפת"ח ועוד.

ועדיין לא מנינו את חיילי צה"ל ששילמו בחייהם במבצעים מיוחדים כמו חומת מגן, עופרת יצוקה או בביטחון השוטף כדי לתקן את מצעד האיוולת של הסכמי אוסלו, שם הכל התחיל. מישהו מהדרג המדיני צריך לומר לביידן: אין עם מי לעשות עסקים. סיכמנו עם ראשי הרש"פ־אש"ף והמתווכים בהסכמי אוסלו בטקסים עם ראשי אש"ף מעל מדרגות הבית הלבן - no more terror. בסוף הם ממשיכים במה שהם יודעים - דרך הטרור.

באינתפדת 2000 הראשונים לירות על חיילינו ועל קווי התפר היו השוטרים הפלסטינים, בכלי הנשק שנמסרו לידיהם כדי להילחם בטרור. גם היום הרש"פ הוא ארגון שעוסק בשוטף בתמיכה כספית במחבלים ובמשפחותיהם, מטפח הסתה בתחנות רדיו וטלוויזיה ובבתי הספר. שם מאדירים מחבלים. אבו מאזן משתתף בטקסי שחרור לאסירים, שוטריו מעלימים עין מחמושים. אלמלא צה"ל והשב"כ, שמאז חומת מגן נכנס לשטחי A, הטרור היה גובר. וכאשר ביידן מגיע עם הצעות לתת לפלסטינים עוד שטחי C שאמורים לשמש גם כרצועות ביטחוניות או לאפשר לאש"ף־הרש"פ מעורבות בירושלים המזרחית, חייבים לדחות זאת על הסף.

הביקור שלו במזרח ירושלים ללא ישראלים, במסווה של "ביקור בבית חולים פלסטיני" הוא שטיק, לא רק פרסומי אלא גם מדיני, והוא זריקת עידוד לפורעים שפועלים ערב ערב במזרח ירושלים. אנו, נפגעי הטרור, נפעיל נקודת הסברה לצוותים התקשורתיים מחו"ל, אבל חשוב שגם הדרג המדיני בישראל יסביר זאת לביידן וליועציו. יש להמשיך במדיניות הנוכחית: להתרכז בהסכמי אברהם ולא להתניע שום מהלכים מדיניים עם הרש"פ. אנחנו צריכים לומר לביידן "הניסוי נכשל".

הכותב הוא סא"ל (במיל') ויו"ר ארגון נפגעי הטרור אלמגור