בתום השבוע שהסתיים ב־23 ביולי דווח על תוספת של 107 מתים במהלך סוף השבוע, על פי שירותי בריאות כללית. זאת, לאחר שלאורך כל השבוע לא דווח על מתים מקורונה. בסוף השבוע שלאחר מכן דווח על 66 מתים מקורונה שנפטרו ב־22 בחודש. זאת, לאחר שבמהלך השבועיים דיווח המתים עמד על אפס ברוב המכריע של הימים.

מחקרים חדשים קבעו: זה המקום בו פרצה מגפת הקורונה לראשונה

בהקשר לכך יש לי כמה שאלות: ראשית, האם יש הסתברות שמתי הקורונה "המתינו" לסוף השבוע כדי למסור את נשמתם לבורא? האם 173 מתים מקורונה בשבועיים הינו מספר שלא שווה התייחסות מקצועית? האם הדיווחים האלה אינם מצביעים על הטעיית הציבור או לחילופין על ברדק בלתי נסבל? חמורה מכך היא העובדה שבשבוע הראשון שהסתיים ב־16 ביולי תיקנו את הטבלאות של מספר המתים היומי כדי שיהיה מתאים למספר המתים הכללי של אותו שבוע. דבר נוסף, עד לרגע זה איני מצליח להיכנס לנתון המראה את פריסת המתים היומית של השבוע החולף.

אולי בגלל המבוכה? אני דורש שמשטרת ישראל תחקור את דיווחי המדינה ביחס למתים מקורונה בשבועיים האחרונים, שבועיים שאותם בדקתי כמיטב יכולתי. אני מקווה שהבדיקה תעלה משהו תמים ולא רצון מכוון להמעיט בדיווחים יומיים של מתי קורונה וריכוז הדיווח על מתים לסוף השבוע שבו ההתעניינות פוחתת. אני חושש מאוד שממשלת ישראל החליטה להכיל את המתים מקורונה וליצור רושם שהמגיפה הודברה - ולא היא. היא עדיין כאן ובשיאה.