רק מי שעיניו אינן בראשו לא רואה, לא מבין שהבחירות הקרובות מובילות למערכת בחירות שישית, שביעית וכו'. כל הנורות האדומות דולקות, כל פעמוני האזעקה והחרום מצלצלים, מדינת ישראל צועדת בעיניים פקוחות לתוהו ובוהו, לתהום כלכלי, חברתי וביטחוני, בשעה שפה עוסקים במשחקי אגו, במאבקי כוח על שררה ושלטון מתפורר מחידלון, מרדיפת שלטון, כסף, כבוד וכוח.

חובה לאומית להתעורר ולעצור את הטרוף הזה, בשעה שהאינפלציה דוהרת, החינוך בקריסה, יוקר המחייה מכה בכל כיס ומאיים על קיום אלמנטרי, הביטחון האישי בשפל שלא היה כמותו, האיומים מבית ומחוץ הולכים וגוברים כל זאת לצד השנאה הפנימית היוקדת שמפוררת כל חלקה טובה וכשהנסיעה בכבישי המדינה מאיימת כאן על החיים יותר ממגפה.

זו פרצופה של מדינת ישראל מודל 2022 שנכתשת תחת מכבש הבחירות כבר שלוש שנים ללא הפסקה, מאפריל 2019 בחמש מערכות בחירות,  היכן האחריות הלאומית? איפה הדאגה לעם ולמדינה שאפיינו פה את הדורות שהקימו את המדינה בדם, זיעה ומסירות ללא קץ? איך לא קם עדין צדיק, אחד שיעמוד בשער, יעורר את העם ויזעק בכל כוחו: "די, עצרו את הטירוף הזה"? איך העם החכם הזה ניצב מנגד ושותק מול האבסורד הזה שניגלה לעיניו? הגיע הזמן לעצור את זה, להקים כאן ממשלת חרום לאומי לתקופה של שלוש שנים.

ב-2 לנובמבר יום לאחר הבחירות, שלוש המפלגות הגדולות: הליכוד, יש עתיד והמחנה הממלכתי חייבות להתכנס מיד לאחר סיום ספירת המנדטים, ללא משקעי העבר, ללא אגו, ללא אינטרסים וחשבונות אישיים להקמת ממשלת החרום הלאומי, עם קואליציה משותפת לשלוש השנים הבאות, ממשלה שתבסס את שלטונה על בסיס של מצב חרום לאומי, תורכב מ-20 שרים כאשר כל אחד משלושת ראשי המפלגות יכהן בה שנה כראש ממשלה.

הסדר יקבע על פי גודל המפלגה בתוצאות הבחירות הקרובות, הגדולה ראשונה, הקמת הממשלה תעוגן בסעיפים דרקוניים שימנעו מכל אחת מהמפלגות או מחבריה לפרק, לחרוג, לפגוע בחוקי היסוד שעליהם תבוסס הקמתה, המפתח לחלוקת משרדי הממשלה יהיה על פי הכלל כל ארבעה מנדטים שווים שר, דהיינו מפלגה עם 32 מנדטים תיוצג בממשלת החרום עם שמונה שרים, גם חלוקת התיקים תהיה על פי גודל המפלגה, כשהמפלגה הראשונה תבחר ראשונה והשנייה אחריה, ראש ממשלה שיסיים את שנת כהונתו, יכהן במשרד הבכיר שיבחר לעצמו מהמשרדים שהוקצו למפלגתו, כל ראש מפלגה יכהן בממשלת החרום גם כסגן ומשנה לראש הממשלה התורן.

הממשלה תכריז ביום השבעתה על מצב חרום לאומי שהדגש בו יהיה הצבת נושא הדיור ויוקר המחייה, לצד מערכת החינוך, הביטחון האישי והשיטור כפרויקטים לאומיים, שכל המשאבים והמאמצים יגויסו לפתרונם המיידי ללא דיחוי, תוך שיתוף וגיוס כל הגורמים הרלוונטים במדינה על מנת לסייע במשימה, במהלך הקדנציה של ממשלת החרום הלאומי היא לא תעסוק בנושאים שקיים בהם סטטוס קוו כמו עניני דת, גיוס חרדים וכו'. בתום שלוש שנות כהונתה ממשלת החרום תתכנס לישיבה מיוחדת להחליט, או על המשך דרכה, או על החלטה להליכה לבחירות במועד שיקבע.

ממשלת חירום לאומית בשעות קשות אלה זאת חובה לאומית, כל טרלול אחר שיוביל לעוד מערכת בחירות רק יסבך עוד יותר את המציאות העגומה שמוליכה לדאגה עמוקה לעתיד המדינה, זה לא הזמן ל"כן ביבי, לא ביבי", זה לא הזמן והמצב להקמת ממשלה על רוב של חבר כנסת אחד שנשענת על כרעי תרנגולת, זה זמן חירום שדורש אחדות בעם,