שר השיכון, אורי אריאל, העריך הבוקר (רביעי) בראיון לגל"צ כי חוק מע"מ אפס יאושר ואמר כי ראש הממשלה תומך ביוזמה. "בשנת 2015 המחירים יחלו לרדת, הם יבלמו בסוף שנת 2014 ויחלו לרדת בשנת 2015", אמר השר אריאל בראיון.

לדברי אריאל, "הדבר שקובע הוא המגמה. האם המגמה היא עליה או ירידה. המגמה תהיה לכיוון הירידה וטוב שכך". הוא הוסיף כי ירידת המחירים "מגיעה לאזרחי ישראל, זה יהיה השינוי והצדק החברתי הטבעי שמגיע לאנשים". אריאל גם התייחס לטענה של חבר הכנסת משה גפני מיהדות התורה, ולפיה ראש הממשלה בכלל לא תומך בחוק, ואמר כי מדובר ב"בדיחה".

השר מתח ביקורת על היוזמה של יושב ראש מפלגתו, נפתלי בנט, לערוך שינויים בחוקת "הבית היהודי", שינויים שבין השאר יטשטשו את הזהות הדתית של המפלגה, במטרה להפכה למפלגת שלטון. "אתמול עברתי על היוזמה, היא לא הגיעה אלי באופן רשמי", אמר אריאל בראיון, "המעשה שנעשה על ידי המפד"ל לא מקרב את האחדות".

נתניהו נואם בכנסת

לדבריו, בתור "מי שצריכים להיות פרטנרים", היה ראוי לשלוח לו את היוזמה מראש. "הם לא שלחו לנו את היוזמה ולא התעניינו מה דעתנו על זה", אמר השר אריאל, "זה נראה לי לא חברי במיוחד. אנחנו נמצאים במצב בו מנסים להכתיב דבר עצום ולהגיד לנו אחרי שזה קרה שכך הוחלט".

מהבית היהודי נמסר בתגובה כי "החוקה שתוביל להנהגת המדינה תאושר הערב בוועידת המפלגה, ולאחריה השר בנט יוביל לאחדות בציונות הדתית, כפי שהוכיח שעשה גם לפני הבחירות האחרונות". כאמור, חברי וועידת "הבית היהודי" יצביעו הערב בשעה 17:00 על החוקה החדשה.