אהבה מטורפת, קנאה חולנית והחיבור בין שניהם הם שהובילו ככל הנראה לרצח המסתורי של רים מוסלמי, מיפו. כך עולה מכתב אישום שהוגש היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כנגד עפאף גילאוי, בת 32 מבאר שבע.

בכתב האישום אותו הגישה פרקליטות מחוז תל אביב לאחר חקירה מסועפת שניהל צוות חקירה מיוחד (צח"מ) של מרחב יפתח שבמחוז תל אביב במשטרה נטען כי גילאוי, רצחה את מוסלמי, בת זוגו לשעבר של בן זוגה, השליכה את גופתה בשטח פתוח ולא בחלה באמצעים בניסיון להפליל את בן זוגה ברצח. 

מכתב האישום עולה כי גילאוי ניסתה להפריד בין מוסלמי בת ה-26 מיפו לבין מוחמד אבו עלכיהן בן ה -23 שאיתו החלה לצאת כבת זוגתו.


צילום אילוסטרציה: פלאש 90. 

התביעה טוענת כי גילאוי, יצרה קשר עם שניים מחבריה, תיאמה פגישה לפני כחודשיים עם מוסלמי בתל אביב ולאחר מכן נסעה יחד איתה לבילוי לילי בבאר שבע.

עוד נטען בכתב האישום כי במהלך הנסיעה לבאר שבע השקתה הנאשמת את הקורבן באלכוהול, הזדהתה בפניה בשם בדוי ורצחה אותה במקום שטרם ידוע, ומיד לאחר מכן השליכה את גופתה בשטח פתוח.

הנאשמת לא הסתפקה במעשה הרצח אלא, בפעולה מתוחכמת אף הוציאה את כרטיס הסים ממכשיר הטלפון של מוסלמי, הרכיבה אותו על מכשיר הטלפון הנייד שלה ושלחה מספר הודעות בשמה של הנרצחת כביכול אל בן זוגה עלכיהן, שבהן הודיעה לו על רצונה לסיים את הקשר ביניהם.

על פי עובדות כתב האישום המתבססות על חקירת המשטרה שבועיים לאחר אותם אירועים התלונן בן הזוג במשטרה על היעלמותה של מוסלמי.

גילאוי לא הסתפקה במעשה הרצח ושליחת ההודעות אלא אף ניסתה להפליל את עלכיאן ברצח כששתלה עצמות מגופתה של המנוחה ברכבו וכן מכשיר טלפון מנופץ. זאת ועוד, מיד לאחר מכן התקשרה למשטרה וסיפרה כי בן זוגה התוודה בפניה כי רצח את הצעירה.

בחקירתה במשטרה הכחישה הנאשמת כי רצחה את הצעירה וטענה כי הן היו חברות, אולם בן זוגה עלכיאן הפריך קשר מוקדם בין השתיים.