מעצרו של הנער בן ה-17 אותו עצרו חוקרי תחנת רחובות בחשד לאונס הנערה בת ה-15 בשבוע שעבר ברחובות, הוארך על ידי בית משפט השלום בראשון לציון בשלושה ימים בלבד, מה שמצביע על מידת הראיות שבידי המשטרה בשלב זה של החקירה. הנער נעצר הלילה (בין שבת לראשון).

גורם המעורה בפרטים ציין כי עד שלא יתקבלו תוצאת בדיקות המעבדה ודגימות ה-DNA, לא יהיה ניתן לסיים את הפרשה הזאת בצורה ברורה וחד משמעית. "כרגע מסתמכים על מצלמת האבטחה שנותנת קווים לדמותו של החשוד ועליהן התבססו החוקרים. אלא, שתוצאות הבדיקות הרפואיות וכן דגימות שנלקחו יוכלו להטיל אור ממשי ולהוביל לפיצוח הפרשה או לקריסתה בכל הקשור לחשוד שנעצר".

הנער נעצר חרף העובדה שהדמות שנתפסה במצלמות האבטחה צולמה כשהיא בגבה למצלמות ולמרות שהוריו טענו כי היה בבית בשעת האירוע. 


זירת האונס. צילום: אלוני מור

עוד עולה כי במשטרה טרם ערכו מסדר זיהוי וזאת מסיבות אישיות, אולם במידת הצורך ייערך מסדר כזה שבו תצטרך הנערה לזהות את החשוד שבידי החוקרים כמי שביצע בה את העבירות שייחסה בתלונתה.

כזכור, הנערה יצאה לרכוב על אופניה סמוך לשעה 06.00 בבוקר, ובדרכה עצר אותה באיומים צעיר בעל גוון עור כהה כשהוא שיכור לחלוטין. הצעיר הורה לה לרדת מאופניה ולהתלוות אליו כשהוא מוביל אותה לסמטה צדדית שם ביצע 

הצעירה הצליחה לחזור לביתה בכוחות עצמה ויחד עם הוריה מיהרה ליצור קשר עם מוקד 100 של המשטרה. שוטרים שהגיעו לביתה גבו את עדותה ושלחו אותה לבדיקות בבית החולים כדי לאמת את גרסתה.