חשד לרצח בתוך המשפחה בית דגן: אשה, בשנות ה-70 לחייה, נמצאה הבוקר (ב') בדירה ברחוב התפוז בעיר, כשעליה סימני אלימות קשים. צוותים של מד"א ואיחוד הצלה הגיעו לדירה וניסו לבצע בה פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותה. 

מהחקירה הראשונית עולה כי החשוד ברצח הוא אחיה של הקורבן, בן 58. בזירה נמצאה גם אמם בת ה-90, כשהיא פצועה ועליה סימני דקירה גם כן. היא פונתה לבית החולים במצב קל.

שכנים ששמעו את הזעקות הזעיקו את המשטרה. כוחות רבים הוזנקו לזירה, בעקבות הדיווחים, ואלו עצרו את החשוד במעשה, שנלקח לחקירה. גם כלי הרצח נמצא. מחר יובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון.


זירת הרצח, היום. המשטרה עצרה את הבן. צילום: איחוד הצלה

מהחקירה עולה כי רק לפני כחודש השתחרר החשוד - בהחלטה של ועדת רופאים - מבית החולים הפסיכיאטרי באר יעקב לאחר אשפוז של חצי שנה. החושדו אושפז לאחר שאיים על אחותו שידקור אותה למוות. 

בתחילת השנה הגישה האחות תלונה במשטרת ראשל"צ בטענה לאיומים באמצעות סכין. האח נעצר והוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים. בית משפט השלום בראשל"צ הכיר במסוכנותו של החשוד אולם קבע כי לא כשיר לעמוד לדין ושלח אותו לאשפוז בבית החולים הפסיכיאטרי בבאר יעקב.

בחודש מרץ הועבר החשוד לאשפוז. בחודש שעבר הוא שוחרר על ידי רופא פסיכיאטר בוועדה שהתקיימה בביה"ח ועל פי אותה החלטה היה אמור לעבוד להתגורר בדיור מוגן לאנשים במצבו.