אחרי ההתבטאויות החריפות זה נגד זה, נפגשו היום (ג') השר לבטחון פנים, ח"כ יצחק אהרונוביץ', והמפכ"ל רב-ניצב יוחנן דנינו. השניים קיימו הבוקר פגישת עבודה משותפת בארבע עיניים בלשכת השר בתל אביב.

"הפגישה התקיימה ברוח טובה במסגרתה סוכם כי לא יהיה יותר דיון פומבי בסוגיית מינוי המפכ"ל הבא וכי דיון אודות זהותו של המפכ"ל העתידי אינו רלוונטי כעת", כך נמסר בהודעה המשותפת למשרד לביטחון פנים והמשטרה.

עוד נכתב כי השניים "הסכימו כי למשטרה ישנם כעת אתגרים רבים בדגש על הלחימה בכל סוגי הפשיעה והעבריינות, ובניסיונות הפרות סדר של ארגונים עוינים וכל עיסוק תקשורתי כזה או אחר בנושא זה יש בו כדי לפגוע ביכולת של המשטרה על כל קציניה ושוטריה לעמוד באתגרים הללו".

דנינו ואהרונוביץ'. עכשיו מפוייסים? צילום: הדס פרוש, פלאש 90

אתמול (ב'), אהרונוביץ' מתח ביקורת על דבריו של המפכ"ל דנינו, כי הוא מתנגד למנות למפכ"ל הבא אדם חיצוני, שאינו משורות המשטרה.

"זו אמירה אומללה מאוד של מפכ"ל מכהן שבא לתת לי עצות", אמר, "דברים כאלה לא צריכים להיות ולכן אני דוחה אותם ולא מקבל, וטוב שהמפכ"ל יתעסק בענייניו ולא בענייני המפכ"ל הבא".

בעקבות הדברים, מלשכת דנינו סירבו להגיב לדבריו של אהרונוביץ ומסרו מדוברות המשטרה כי "הדברים אינם ראויים להתייחסות בכלי התקשורת".

בחודש מאי הקרוב צפוי להתמנות המפכ"ל הבא, כשזהותו עדיין כאמור לוטה בערפל.