משעות הבוקר המוקדמות, מאות בני אדם פוקדים את ביתם של חנן וענת אריאל, הוריה של תמר שנהרגה במפולת השלגים בנפאל. גם מפקד חיל האוויר, האלוף אמיר אשל, הגיע לבקר את ההורים. מהמשפחה נמסר כי ארונה של תמר יגיע לישראל, ככל הנראה, רק ביום ראשון בשעות הערב ולכן הלוויה מתוכננת ליום שני.

במשרד החוץ בודקים אפשרות לסייע בהטסה מוקדמת יותר של ארונה. בבית המשפחה עדיין מתקשים לעכל את דבר מותה של תמר. דודה שרגא וילק אמר למעריב-השבוע: "היא לא הייתה אוהבת את כל מה שקורה פה עם הסיקור העיתונאי. תמר תמיד שאפה לצניעות וענווה. היה ברור לה שהיא שימשה סמל ומופת להרבה אנשים, אבל היא תמיד אמרה- אני תמר, תמר מחיל האוויר".

אימא של תמר, ענת, סיפרה עליה: "תמר היא אישיות מהיום שנולדה. פשוט מוארת. בכל בן אדם שנגעה השפיעה. כל מי שהכיר אותה אמר שתמר היא בן אדם טוב. באישיות שלה וביכולת שלה לגעת, היא פשוט נגעה באנשים. היא הייתה בן אדם טוב".

אריאל, בסיום קורס הטייס שלה. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

כאמור בני המשפחה ממתינים בבית לחדשות נוספות באשר להטסת הארון ובאשר לגורלה בשעות האחרונות של ביתם. "קשה מאוד. מתמודדים, הבית כל הזמן מלא אנשים ואנשי חיל האוויר", מספר הדוד שרגא. "אני מניח שהלוויה תהיה רק ביום שני, שכן הארון צפוי להגיע רק ביום ראשון בערב ואז לאחר הלוויה נתחיל את השבעה ההלכתית".

מפקד טייסת העמק שבה שירתה תמר, סא"ל מתן סיפר עליה: "אולי התכונה הבולטת אצל תמר היא שבאמת כולם אהבו אותה והעריכו אותה. יש בה נוכחות מוארת, מאוד עצורה ושקטה מצד אחד ומצד שני אי אפשר להתעלם מהנוכחות שלה. בחורה מאוד פרפקציוניסטית, ששואפת לשלמות בכל מה שהיא עושה בין אם בפן המקצועי בהקשרים של טיסה ומילוי התפקיד השני שלה כמפקדת מכלול המודיעין והניווט בטייסת, ובין אם באורח חייה כבחורה שומרת תורה ומצוות. גם שם היא הקפידה בצורה מדהימה על אורח חיים דתי. היא פיקדה על 7 חיילים שפשוט העריצו אותה. ערכית ומחנכת וזה גם מה שהיא רצתה לעשות בהמשך דרכה". 

סא"ל מתן מספר כי "תמר לקחה חלק משמעותי במבצע צוק איתן האחרון. בין היתר באיסוף מטרות רבות בתפקידה המודיעיני, ובנוסף מספר מפקדה כי תמר זינקה על כל גיחה אפשרית והייתה הנווטת בעלת כמות הגיחות הגדולה ביותר במהלך המבצע. בחיל האוויר צפו לה עתיד גדול וארוך שנים וראו בה מודל להצלחה בכל הקשור לשירות של נווטת מהמגזר הדתי בטייסת של גברים, שראו בה מודל להערצה ולחיקוי".

הראיון המלא עם בני משפחתה ומפקדה יפורסם ביום ראשון במעריב השבוע