פרס לולה טאומן להישגים והצטיינות בתחום האופנה יוענק ביום שני הקרוב לליטל שדה, בוגרת המחלקה לצורפות ואופנה בבצלאל בירושלים.

שדה סיימה את לימודיה בקיץ 2014. צוות השופטים - נציגי המשפחה, תמרה יובל-ג'ונס - ראש המחלקה לצורפות ואופנה, קלודט זורע, יעל טרגן וגרשון ברם, נימקו את בחירתם ב"יכולותיה הגבוהות של שדה הבאות לידי ביטוי, בעשייה, במחקר, בעקביות, חריצות וכישרון שבא לידי ביטוי בעבודתה השוטפת על פרויקט הגמר, "בין פירוק להרכבה", שהציג שש מערכות לבוש מחויטות, הכוללות אביזרים משלימים של נעליים ותיקים שעיצבה ופיתחה בכתב יד ושפה אישית ברורה".

עוד הרחיבו השופטים: "המחויבות של ליטל למסורת של עשיית בגד, באה לידי ביטוי מעצם הבחירה להעמיד קולקציה שעוסקת בלבוש מחויט. אנחנו מאמינים שהיא נמצאת בעמדה טובה להתחיל ולתרגם ממנה את פרויקט הגמר לפרויקט מסחרי יותר ולביש, כזה שיכול לענות בקנה אחד עם הקריטריונים של הפרס".

בימים אלו מתמחה ליטל שדה בסטודיו של אליאן סטולרו בתל אביב, ומבשילה לקראת עיצובה של קולקציה ראשונה. הפרס יוענק לשדה בטקס חגיגי בקמפוס בצלאל ב - 3 לנובמבר. בשנת 2012 זכתה בפרס, הילה פיינברג, ובשנת 2013 זכה בפרס שאדי עבד, שאף יספר בטקס על דרכו מאז סיום לימודיו שהובילה פתיחת סטודיו עצמאי לעיצוב שמלות כלה וערב.


מתוך עבודת הגמר של ליטל שדה "בין פירוק להרכבה". צילום: אלה מנור

פרס לולה טאומן, מוענק זו השנה השלישית לבוגר מצטיין במחלקה לצורפות ואופנה בבצלאל. הפרס - סך של 10,000$ - נוסד ע"י ילדיה של מעצבת האופנה לולה טאומן, ג'ימי ושרה רמבישבסקי, על מנת לכבד ולשמר את זכר אמם האהובה, ואת כשרונה יוצא הדופן, אישיותה הססגונית, אומץ ליבה ונחישותה.

פרס לולה טאומן, שהוא אחד הפרסים הכספיים הגדולים המוענקים לבוגרים מהמחלקה לאופנה בבצלאל ובארץ, נועד לאפשר לזוכה בו להקים עסק עצמאי ולסייע לו/לה להתפתח עם סיום הלימודים האקדמיים. בנוסף לפרס הכספי, מלווה את הזוכה, במשך שנה, מנחה-מאמן אשר מסייע לזוכה לכלכל את צעדיו בעולם העסקים.


מתוך עבודת הגמר של ליטל שדה "בין פירוק להרכבה". צילום: אלה מנור