מגזין התיירות Conde Nast Traveller שנוסד בשנת 1909 ונחשב לאחד המובילים בעולם, קבע את מלון "דן אילת", כאחד מחמשת המלונות הטובים באזור "מזרח התיכון וצפון אפריקה" המלון זכה בציון המכובד של 90.73. דירוג המלונות הטובים ביותר של המגזין מבוסס על סקר בין קוראיו והשנה השתתפו בו כ-100,000 קוראים שנתנו כמיליון חוות דעת.

בין המלונות הנוספים המופיעים ברשימה: One & Only The Palm, שנמצא בדובאי, איחוד האמירויות; Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea, הממוקם בים המלח מהצד הירדני; Anantara Qasr al Sarab Desert Resort, הנמצא בליווה, איחוד האמירויות ו-Four Seasons Resort שבמרקש, מרוקו.

מדובר בהישג מרשם למלון דן אילת, אשר מצטרף לכך שנכלל לראשונה גם בין 20 המלונות הטובים באפריקה והמזרח התיכון בין קוראי Travel & Leisure ביוני 2014.

דן אילת. כמאה אלף קוראי המגזין נתנו חוות דעת. צילום: סיון פרג

רפי בארי, סמנכ"ל השיווק ברשת מלונות דן, אמר כי "אנו גאים על ההישג המרשים של מלון דן אילת שנבחר לראשונה לרשימה המכובדת ונכלל בין חמשת המלונות הטובים ביותר במזרח התיכון וצפון אפריקה על ידי המגזין המכובד Conde Nast Traveler".

"דן אילת הינו המלון הישראלי היחיד ברשימה, מה שמעיד על כך שמדובר באחד מהמלונות המובילים בישראל. אנו נשקיע גם בעתיד בכדי להמשיך ולשאת בתואר המכובד תוך עמידה בתחרות מול המלונות המצוינים הנוספים הפועלים בארץ. הבחירה נעשית על ידי קוראי המגזין עצמם כך שהיא מייצגת העדפה אמיתית של הלקוחות", אמר בארי.