בשעות הערב נמשכו הפרות הסדר ואירועי יידויי האבנים בכפר כנא, ובמהלכם נעצרו 17 צעירים החשודים במעורבות ביידוי אבנים, חלקם קטינים. המהומות החלו בעקבות פרסום סרטון ובו תיעוד של המשטרה יורה למוות בחיר א-דין חמדאן, צעיר בן 22 שהיה חמוש בסכין. בכיסיהם של החשודים שנעצרו היום נתפסו אבנים וגולות, והם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה בנצרת. 

מאז שעות הצהריים נעצרו על ידי המשטרה 22 צעירים שהיו מעורבים בהפרות סדר. מהמשטרה נמסר כי "המשטרה מאפשרת מחאה לגיטימית אך לא תאפשר הפרות סדר, ידויי אבנים ותפעל בנחישות כלפי מי שיבחר להפר את הסדר". 

בצומת המוסכים בנצרת הבעירו כ-30 צעירים צמיגי כלי רכב. כוח משטרה שפעל במקום הצליח למנוע את המשך הפרות הסדר. 

בשעות אחר הצהריים דיווח נהג אוטובוס שנסע בכביש 1 על ידוי אבנים לעבר האוטובוס מכיוון מחלף אבו גוש. לא נגרם נזק לאוטובוס, ואיש לא נפגע. נוסעת שהיתה באוטובוס סיפרה: "זה מפחיד. אני מגיעה לעבודה כל יום ברכבת ומשם באוטובוס, ופתאום הפכנו למטרה. הפעם האבן החטיאה במעט, אבל זה יכול היה להסתיים אחרת". כוחות המשטרה פתחו במרדף אחר צעיר שנראה נמלט מהמקום.

שעות מספר לאחר מכן נפצע גבר כבן 36 באורח קל לאחר שנפגע מאבן שהושלכה לעבר רכבו סמוך לצומת נווה יעקב בירושלים. הפצוע פונה לבית החולים שערי צדק.

בעיסאוויה יידו צעירים רעולי פנים אבנים לעבר כוחות המשטרה. המיידים פוזרו תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים עד להשבת השקט לאזור. באזור בית חנינא נרשם אירוע של ידויי אבן לעבר קרון הרכבת הקלה. לקרון נגרם נזק קל, ולא נרשמו נפגעים בנפש. 

בשעות הערב הודיע היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין כי כינס דיון דחוף בעניין האירוע "שהתרחש בלילה שבין שישי לשבת בכפר כנא, אשר במהלכו נורה למוות אדם על ידי שוטרים, לאחר שניסה לתקפם באמצעות סכין". 

מטעמו של וינשטיין נכתב כי "במהלך הדיון נתקבל דיווח מהמחלקה לחקירות שוטרים על הממצאים שנאספו על ידם עד כה, וזאת בין היתר, על ידי חקירת מעורבים, ביצוע בדיקות מעבדה בליסטיות ואחרות, איסוף סרטונים וביקור בזירה. מטבע הדברים לא נוכל להתייחס לממצאים אלה בשלב זה. היועץ המשפטי לממשלה הנחה להמשיך את איסוף הממצאים במהירות האפשרית ובכוונתו להמשיך לעקוב אחר הדברים".