רוכבים על הגל 

טרנד רכיבת האופניים צובר תאוצה בשנים האחרונות, וכיאה לכך הוא לא יכול להתקיים בלי שתהיה לו אופנה משלו. ולא, אנחנו לא מדברים על מכנסיים מעור צבי, אלא על אופנה של ממש. כזאת שתהפוך אתכם מעוד משוגעים לדבר - למעודכנים ומתוקתקים. לאחרונה יצא לי להכיר את מותג אופנת הרכיבה GRAVITY CHECK, מותג ישראלי המכוון לשוק הבינלאומי, שהקים, איך לא, רוכב מקצועי שחיפש פתרונות אופנתיים ופונקציונליים לרוכבי השטח ולרוכבים העירוניים. 

קולקציית סתיו חורף של המותג, שלדעתי עוד נשמע עליו הרבה, בנויה מטרנדים המשולבים עם עולם הרכיבה. הקולקציה משלבת פוטרים מבדי אריג, ז'קטים מבדי ניילון המגנים מפני רטיבות ורוח ועוד. היתרון של הקולקציה הוא שכל פריט משלב פתרון פונקציונלי לרוכבים. בין הבולטים שבהם: כיסים אחוריים לטלפונים סלולריים, הארכה אחורית נשלפת וזוהרת, כובעים נסתרים, תיק מובנה התפור לז'קטים ועוד. 

אהבנו: מעבר לאמירה האופנתית המגניבה, אי אפשר להתעלם מהפונקציונליות הגאונית של המותג. האלמנטים שמצורפים לכל פריט, דוגמת הכיס האחורי או התיק המובנה, מצליחים להשתלב בצורה טבעית על הבגד ובלי להיראות מוגזמים או מיותרים. אהבנו גם את ההדפסים וצבעוניות החורף העליזה. 

אהבנו פחות: מכיוון שהמותג מתמקד בעיקר בשוק הבינלאומי, אין לו חנות בארץ. נקווה שבקרוב הנושא הזה יטופל. 

טווח מחירים: 359-149 שקל.

להשיג באתר החברה

סיפורי בדים 

מותג האופנה S.WEAR מקבל את החורף בקולקציה צבעונית תחת הסלוגן: "QUALITY MAKES YOU HAPPY". ואכן, כל חובבי המותג יודעים שהייחוד של המותג הוא באיכות של הבדים אשר שורדים לאחר אינספור כביסות. אז מה בכל זאת חדש? הבדים, אשר מקבלים את תו התקן הבינלאומי בתחום הטקסטיל האקולוג ® Oeko-Tex.

מבחינת העיצובים, ניתן לראות העונה מגוון רחב יותר של טוניקות, מכנסיים בגזרת שק (לנשים ולגברים), מכנסי פוטר בגזרת סקיני, קרדיגנים בגזרת אופנוענים ושמלות באורכים שונים. 


אהבנו: המוצרים של S.WEAR נשארים בארון במשך שנים, ולכן אני תמיד מעדיפה את פרטי הבייסיק שלהם. למרות זאת, נדמה שהעונה הם מצליחים לעלות עוד שלב בלשדרג את אופנת הפנאי ולהרחיב את טווח השעות שבהן היא נלבשת. השמלות העונה יכולות בקלות ללוות אותנו בכל שעות היממה, מהעבודה ועד הקפה של הערב. 

אהבנו פחות: אף על פי שטרנד מכנסי השק פופולרי, אנחנו בהחלט יכולנו להעביר את החיים בלי שהוא יימכר בייצור המוני. 

טווח מחירים: 248-38 שקל. 

להשיג בחנויות הרשת 

קוד מנצח

יריד ה-Dress Code חוזר ומאגד תמהיל רחב של מעצבי אופנה ואקססוריז. היריד הוותיק יכלול גם הפעם מבחר אקלקטי של בגדים, נעליים, תיקים ואקססוריז. מעצבים צעירים וותיקים יחשפו את קולקציית החורף שלהם, אשר תימכר בהנחה של 30-15 אחוז. בין המעצבים שישתתפו ביריד: אלף אלף, pioo pioo, אווה מנדלבאום, ROOMEUR, מאיה בש, מריה ברמן, נפתול, אביבה זילברמן TOOSHA ,LENNY, ג'ולייט, HAIA, פודרה, LAX, רובי סטאר, מיכל בן עמי, עודד ארמה ועוד. 

Dress Code: גלריית מאירהוף - דובנוב 8, תל אביב. 

תאריכים: 15.11-13.11. 

מחיר כניסה: 15 שקל. 


נעליים קונים מהר

קלות ועליזות  

נעלי ספורט היו מאז ומעולם הגשר המחבר בין אופנה לטכנולוגיה. ניסיונות להפוך את נעלי הריצה וההתעמלות למתוחכמות וקלות הובילו להרבה התנסויות כאלה מוצלחות וכאלה פחות. את אחד מהפיתוחים היותר מוצלחים ניתן לשייך למותג הספורט BROOKS (ברוקס) שהשיק לאחרונה את סדרת Pure 3. הסדרה מאופיינת בנעליים בעלות משקל אולטרה-קל, בגמישות גבוהה ובצבעוניות שמחה שמחזירה אותנו בחזרה לשנות ה-80.  

מחיר: 650 שקל. 


נוחות וגמישות 

אומנם באיחור קל, אבל מותג הסניקרס Osiris סוף סוף הגיע לארץ. המותג שעוד מעט סוגר 18 שנות פעילות, הוקם על ידי צוות הסקייטרים טוני מאגנסון, טוני צ׳ן, דאג ווסטון ובריאן ריד. החבר'ה החליטו להקים מותג נעלי סקייט שישלב בין הצרכים של הרוכבים לאופנה. כמעט 20 שנה אחרי, למותג עדיין יש אמירה אופנתית. הנעליים מעוצבות ומשלבות פטנטים ליצירת נוחות וגמישות. את הקולקציות הנוכחית של Osiris מלווה הסלוגן "never gets old". 

מחיר: 500-320 שקל. 

להשיג בבן יהודה 254, תל אביב 


נשיות וספורטיביות

אלישיה קיז ממשיכה, זו העונה השלישית, את שיתוף הפעולה המצליח עם מותג האופנה ריבוק. בעקבות ההצלחה של הקולקציות הקודמות של קיז, העונה התרחבה קולקציית הנעליים, והיא תכלול גם בגדים בסגנון ספורטיבי. הפריט הכי בולט העונה הוא המגפונים, אשר מעוצבים בסגנון נשי ספורטיבי, וכוללים עקבים פנימיים אשר יוצרים הגבהה טבעית. 

טווח מחירים: 600-160 שקל. 

להשיג ב-NOT FOR SALE, בעלי מלאכה 3, תל אביב


צילומים: ניר יפה, אלי בוחבוט, שרפן לופו, גיא כושי ויריב פיין, יח״צ