המועמדים לתפקיד הרמטכ"ל הגיעו הבוקר (ו') ללשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו לראיון נוסף. על ראיון זה פורסם לראשונה ב"מעריב השבוע" על ידי בן כספית.

הליך בחירת הרמטכ"ל כבר היה אמור להסתיים. על פי הנהלים, הממשלה נדרשת להצביע על המועמד שמגיש שר הביטחון עד שלושה חודשים לפני כניסתו לתפקיד. ואולם, דרישתו של נתניהו לראיין את המועמדים פעם נוספת מעכבת את ההליך וגורמת לתחושת אי נוחות בקרב בכירי המערכת הביטחונית.
"לא ברור מה נתניהו מנסה להשיג בסאגה המתמשכת הזו", אמר גורם ביטחוני. "ההליך היה צריך להסתיים עד 15 בחודש, ובשבוע שעבר היה אמור שר הביטחון להביא את המועמד להצבעה בפני הממשלה. ממה שידוע לי ההצבעה תתקיים ביום ראשון, אחרי שראש הממשלה יקיים את הראיונות ויגיע להחלטה סופית עם שר הביטחון יעלון".

למרות חרושת שמועות שלפיה בידי נתניהו מידע המונע מהמוביל במרוץ, האלוף גדי איזנקוט, לקבל את המינוי, ההערכה היא כי הוא זה שייכנס ללשכת הרמטכ"ל.
מקורב לאחד המתמודדים על התפקיד אמר כי "לדעתי נתניהו החליט להכניס למרוץ את האלוף יאיר גולן. הוא מועמד ראוי, אבל לא כיהן כסגן הרמטכ"ל ולכן מבחינה ציבורית יש בכך בעייתיות מסוימת".