מקורות איראניים חשפו כי ארגון חיזבאללה הלבנוני קיבל לידיו טילים חדשים לטווח בינוני, בעלי ראש נפץ אדיר, שמסוגלים לפגוע בכור האטומי בדימונה. סוכנות הידיעות האיראנית פארס, המקורבת למשמרות המהפכה, דיווחה כי מדובר בטילים חדשים מסוג "פאתח", בעלי טווח של 250-350 ק"מ, ויש אפשרות לצייד אותם בראשי נפץ במשקל 500 ק"ג, והם נעים במהירות 1.5 ק"מ בשנייה.

סגן מפקד חיל האוויר האיראני, גנרל סייד מג'יד מוסאווי, אמר כי "ההתנגדות הלבנונית יכולה לפגוע בכל המטרות, אם זה בדרום האדמות הכבושות או בצפון. להתנגדות האסלאמית יש טילי פאתח, והיא יכולה להשתמש בהם בכל רגע".
הסוכנות האיראנית ציינה עוד כי "אחת האסטרטגיות של איראן היא לספק אמצעי לחימה להתנגדות האסלאמית, בעיקר לארגון חיזבאללה בלבנון, וכן לארגוני חמאס והג'יהאד האסלאמי בפלסטין, כדי להגן על החלשים, ויוכלו להתנגד ליישות ששפכה הכי הרבה דם על פני כדור הארץ - היישות הציונית, שמהווה אויב מר לכל עמי האזור, ולעולם האסלאמי כולו".

המקורות האיראניים לא חשפו איך קיבל חיזבאללה את הטילים, שעל פי הדיווח "ביכולתם לפגוע במטרות בדיוק מירבי", אך ציינו כי "טילי פאתח מצויידים במערכות הנחיה מתקדמות, שמובילות אותו עד לפגיעה במטרה, עם טעות מינימלית". הסוכנות האיראנית סיכמה: "הכור הגרעיני בדימונה הוא מטרה קלה להתנגדות, שמסוגלת לפגוע בכל מטרה באדמות הכבושות".
על פי הערכות, חיזבאללה מנצל כעת את הלחימה שלו ליד המשטר הסורי, על מנת להבריח טילים מתקדמים מאיראן. על פי מקורות זרים, ישראל תקפה לא פעם משלוחי טילי "פאתח" אשתקד גם באזור שדה התעופה של דמשק. בישראל רואים בטילים אלו "נשק שובר שיוויון".
עם זאת, הדיווח אינו מקרי והוא מתפרסם שלושה ימים בלבד לפני פקיעת המועד האחרון להשגת הסכם על תוכנית הגרעין בין איראן לשש המעצמות, ביום שני הקרוב.