פוסט שכתבה ח"כ מירי רגב (ליכוד) נגד החלטת ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני להפסיק את עבודתם של ערבים ישראלים, עורר עליה זעמת טוקבקיסטים ברשת הפייסבוק, אך רגב דחתה את ההתקפות עליה וכתבה בתגובה כי "קשה לי לי לקרוא תגובות של אנשים שכותבים שאין ערבי טוב ואני לא מקבלת אמירה כזאת".

בפוסט שעורר את זעמם של הטוקבקיסטים כתבה ח"כ רגב כי החלטת ראש עירית אשקלון היא שגויה. "התקופה האחרונה קשה ומורכבת, ועלינו לבחון בשיקול דעת ובאחריות כל החלטה שכזו רק לאחר התייעצות עם הגופים הרלוונטיים, לרבות השב״כ ומשטרת ישראל.
"אנו חיים במדינה יהודית-דמוקרטית, הדוגלת בשוויון וחופש העיסוק, ועל כן צריך לבחון כל מועמד לתפקיד על פי השיקולים הרלוונטיים. אין מקום להחלטה גורפת רק בגלל שאדם הוא ערבי. עם זאת, כבר קראתי ואני קוראת שוב, לפעול ביד קשה במסיתים ובמתפרעים אשר פוגעים באזרחי ישראל, ואף מנסים לפגוע בריבונות שלנו. יש לטפל בעניין ע״י החמרת ענישה וללא פשרות".

על הפוסט קיבלה רגב למעלה מאלף תגובות רובן נזעמות של מגיבים שיצאו נגד דבריה ואף הוסיפו דברי נאצה כלפיה. אחת מהן, נכתבה: "ערבי טוב זה ערבי מת".
גולש אחר כתב: "אם קראת לארתיראים סרטן בגוף באומה הרי שהערבים זה מחלה חשוכת מרפא שרק מתפרצת ומאיימת לכלות אותנו".
"מירי את מאכזבת אותי", כתבה גולשת אחרת. "את יודעת היטב שהסיכון קיים! תפסיקי לנסות להיות פוליטיקלי קורקט! באף אחד מהמקרים לא היה ברור שאותם פועלים שנראו אנשים תמימים יכולים לבצע כאלה מעשים והמציאות דיברה בעד עצמה".
אחר הוסיף: "אין סיכוי לערבי טוב לא קיים דבר כזה. השנאה זה בפנים. הרי כל ערבי באשר הוא רוצה לראות אותנו מעבר לים לכן אל תחיי באשלייה שיש דבר כזה ערבי טוב, לכן הפתגם גם ערבי טוב הוא ערבי מת שהשנאה מתה איתו".
בתגובה העלתה ח"כ רגב פוסט נוסף בו כתבה: אני קוראת את התגובות של חלקכם מהפוסט שכתבתי.
אני יכולה להבין את סערת הרגשות שבה כולנו נמצאים, ואת החששות והפחד הפוקדים את אזרחי ישראל והורי הילדים. עם זאת קשה לי לקרוא תגובות של אנשים שכותבים שאין ערבי טוב".
"אסור לנו להיות במקום הזה, ואני לא מקבלת אמירה זו. יש לי חברים ערבים, ואני מאחלת שערבים ויהודים יחיו פה בשלום, מתוך כבוד הדדי אחד לשני".
"אני מתנגדת נחרצות לכל שימוש באלימות כדרך לפתרון סכסוך, ולכן אני פועלת כנגד אותם ערבים קיצוניים, שמסיתים כנגד מדינת ישראל, כנגד היהודים, ובצורה כזו או אחרת מעודדים פיגועי טרור.
לכן אמשיך לפעול כדי להחמיר את הענישה ולמצות את הדין עם כל מי שפורע חוק. אבל בין זה לבין להכליל את האוכלוסייה הערבית כולה כטרוריסטים, המרחק הוא רב. זו אמירה לא יהודית ולא אנושית", הוסיפה רגב.