נס רפואי, כך מגדירים בבית החולים "שערי צדק" את הצלחתו של יהודה גליק להתאושש מהפציעה הקשה אותה חווה בניסיון ההתנקשות בו לפני כשלושה שבועות. 

היום (שני) שוחרר גליק מבית החולים ואף ערך מסיבת עיתונאים לפני יציאתו. הוא התקשה מעט לדבר אך הצליח, כשהוא מתרגש מאוד, להעביר את המסר לפיו רק השגחה אלוהית הגנה עליו מהאירוע הקשה. 
כזכור, גליק נורה שש פעמים, ארבע באיזור הבטן ועוד כדור באיזור הצוואר לאחר כנס בנושא הר הבית שנערך בירושלים. הוא התמוטט והיה בסכנת חיים. מי שירה בו היה מועתז חיג'אזי, אסיר ביטחוני לשעבר, אשר חוסל בבוקר המקרה ע"י כוחות הביטחון. 

גליק פתח את דבריו בפסוק ברור בו אמר: "ברוך אתה ה' אלוהינו מלך העולם מחיה המתים. כשיצחק ירד מהעקדה הוא בירך את הברכה הזו. אני הגעתי לכאן לפני 25 ימים, את רוב כל מה שקרה מסביב אני לא ידעתי. זו פעם ראשונה שאני רואה את כל ההמולה וזה מאוד מרגש אותי. 
"אני מודה לכולכם שבאתם לשמוח איתנו. זה לא מובן מאליו העובדה שאני יושב כאן, עם רוח חיים, מדבר כאחד האדם. אני רוצה להודות על כך לקדוש ברוך הוא. האמנתי הרבה שנים בהשגחה כללית שהקדוש ברוך הוא משגיח על הכלל ולא על האיש הפרטי. אבל יש יוצאים מן הכלל, אני זכיתי להשגחה פרטית. ארבעה קליעים פגעו בחלל הבטן, בלי לפגוע באף כלי דם מרכזי, קליע פוגע בעמוד השידרה ומדלג על עמוד השדרה. קליע פוגע בצוואר ומדלג על העורק הראשי. רק בשבוע שעבר עברתי ניתוח ביד והמנתח אמר לי שהיה לי מזל, שאם הקליע היה פוגע שני מילימטרים הצידה הקליע היה פוגע בעצם ולא בעצב.
"לא אדבר כאן על ענייני הר הבית, למרות שהיה מן הראוי שאגש להר הבית להודות. אבל אני בעיצומו של תהליך ריפוי. אבל אני רוצה לומר משפט שהוא משמעותי מאוד עבורי. כל מה שתיארתי, כל הניסים כל הצוות, כולם הביאו להצלחה גדולה. אבל אסור שתהיה הנחת עבודה שפעילי ציבור בישראל הם מוגנים. 
"נפל דבר בישראל, אדם שהוא פעיל ציבור , שומר חוק, נורה בגלל אמונתו. מבחינת אנשי הביטחון חייבים להתייחס לעובדה שזה כאילו כן הצליח, חייבים להתעשת ולדעת שפעילי ציבור צריכים הגנה. הרבה פעמים אני מותח ביקורת, אבל החיסול המהיר של המחבל תוך מספר שעות והשמירה הצמודה של המשטרה, שהם מבינים שיש כאלו שלא ממש מרוצים מזה שאני כאן. אני יודע שאירעו מסביב הרבה מאוד פיגועים. 
"בתוך בית החולים הזה חשתי שהדבר הזה לא קיים. פרופ' פיראס שתפר את החזה שלי, העובד מצוות טיפול נמרץ, בשם מוחמד טיפל בי במלוא המסירות. כאם משרתים זה ליד זה, באותה מסירות ובאותה התלהבות יהודים וערבים. המחבל שירה בי אמר לי 'אני מצטער אבל אני יורה בך כי אתה מחלל את אל אקצא'. אבל מי שיורה באדם אחר בשם אל אקצא הוא שמחלל את אל אקצא ומי שמטפל באדם אחר בבית חולים הוא שמכבד את האיסלאם. הרופאים והאחיות המוסלמים שעובדים בבית החולים הם האנשים שמכבדים את הדת שלהם ולא האיש שירה בי".