שני בצהריים, מתחם פארק צמרת. נהג, שהוא במקרה פצוע צה"ל מפורסם וגם חבר טוב של ליאורה, חוסם את המעבר לכמה רגעים בעודו ממתין לחניה שעומדת להתפנות. מאחוריו נעצר ג'יפ יוקרתי הנהוג בידי אחת, בר רפאלי. לדבריו, לא לקח הרבה זמן לפני שהטופ מודל התחילה לצפור בחוסר סבלנות ואפילו הגדילה לעשות, יצאה מהג'יפ, ניגשה לחלון רכבו והסבירה לו שהכביש לא שייך לאמא שלו. אותו נהג העדיף פשוט להתעלם מרפאלי ומאוחר יותר חרץ בפני ליאורה ש"לא תופסים טופ מודל בכעסה".




ציפי רפאלי, והכביש של אמא של בר?




“אין לי מושג על מה את מדברת, אני לא מגיבה".



> "מילקי" בלי קצפת: סנדי בר, שבתפקיד האופי האחרון שלה דגמנה את המעדן לפני שהפך לסמל סטטוס, נפרדה מבן הזוג שלה, ארנון שיבולת.


בר, בברלין זה לא היה קורה?


“את יודעת שאני לא אוהבת להתראיין. את הרכלנית?".


כן.


“אז נפרדנו אבל אני לא מדברת על זה".


> יום שישי, על הבר ב"לוציפר", איציק זוהר ודפנה לוסטיג מסתודדים ומתגפפים.


לוסטיג, ולא היה ביניכם אלא זוהר?


“אין תגובה".


> ובאותו מגדל ממש ממשיכים לעסוק במה שנראה כאחד השיפוצים הארוכים בהיסטוריה - כבר יותר משנתיים שהמיליארדרית שרי אריסון משפצת את הטריפלקס שרכשה שם. חברי ועד הבית, שלא מאוד מרוצים מכל הטינופת שקשורה לשיפוץ, הגיעו עם הגברת אריסון למיני הסדר, שלפיו היא תוכל לשנע חפצים כבדים רק בכמה פעמים קצובות בחודש וגם תישא בחלק מההוצאות הקשורות לשדרוג המעלית.


דוברת קבוצת אריסון, מיכל גורביץ': "אני לא מגיבה על ענייניה האישיים של הגברת אריסון".


> לבת של קרנית גולדווסר ואמנון מירנדה, ראש מערכת החדשות של אתר YNET, יקראו בישראל: אור. השם הסופי נבחר בתום שבוע של איתור, חיפוש ותהייה.


> ומזל טוב מגיע גם לקובי אוז, שאחרי שלוש בנות הפך גם לאבא לבן. אף על פי שהוא מתגורר בפנטהאוז מפואר בתל אביב, את הברית הוא עשה דווקא באשקלון.


> נינט טייב מחלטרת קצת בשביל עוד כמה מעות לקראת העזיבה המדוברת. הפעם היא תקלטה להנאתה ולהנאת הקהל במתחם HeziBank בדיזיין סנטר באירוע השקת תערוכת "גלגל החיים של חזי בנק" עם אוסף פריטים עתיקים על גלגלים שנאספו בקפידה מרחבי העולם. שתהיה שבת שלום.