לאחר פרסומים באוקטובר האחרון לפיהם תקליטורי DVD ובהם הקלטות מלשכתו של ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר, אהוד ברק, נמצאו בכספת של קצין ביטחון שסיים את עבודתו במשרד, הודיעה היום (ב') המשטרה רשמית: תוכן ההקלטות לא קשור לפרשה 404 - פרשת הרפז. עם זאת, במשטרה מודים כי חשדות לעבירות אחרות לא נבחנו במסגרת הבדיקה.  
כזכור, השיחות בלשכת הרמטכ"ל ושר הביטחון מוקלטות כל העת בתוך מערכת מיוחדת. עם תחילתה של פרשת הרפז הועברו ההקלטות מלשכת הרמטכ"ל דאז, גבי אשכנזי, שנבדקו משך זמן ארוך, תוך בדיקה של תוכנן של כל השיחות שבוצעו שם משך שנות כהונתו, בעוד ההקלטות מלשכת השר נעלמו. עם היוודע מציאתן של ההקלטות בכספת של הקב"ט, הורה היועמ״ש ליחידת להב 433 לחקור האם תוכנן קשור בפרשה.  
בהודעה שפרסמה המשטרה נכתב כי "הבדיקה נערכה לאחר פרסום בתקשורת ממנו עלה כי בכספת משרדו של קב"ט לשעבר במשרד הבטחון, אותרו קלטות הכוללות שיחות מלשכת שר הבטחון לשעבר. בעקבות הפרסום, החלה בדיקה בלהב 433, בהנחיית ראש האגף לחקירות ולמודיעין ניצב מני יצחקי, במתווה שנקבע מראש באישור ובתיאום עם היועמ״ש ובשיתוף פעולה עם יועמ״ש משרד הבטחון. הבדיקה התמקדה בסוגייה אם קיים קשר כלשהו בין הקלטות האמורות לבין פרשה 404, שחקירתה הסתיימה לאחרונה״. 

הבדיקה כללה גם חומר נוסף שנמצא, ובסך הכל נבחנו 16 דיסקים ושני כוננים קשיחים, שכללו הקלטות של שיחות מהשנים 2006, 2011, 2012 ו-2013 מלשכת שר הבטחון. כמו כן נגבו עדויות רלוונטיות בהקשר לבדיקה. בסופו של דבר, כך על פי הודעת המשטרה, ״הבדיקה לא העלתה ממצאים הקושרים את הקלטות והכוננים לפרשה 404״.
הרמטכ״ל לשעבר, גבי אשכנזי, ממתין בימים להכרעת היועמ״שׁ ביחס לכתב אישום נגדו, לאחר שהמשטרה המליצה להעמידו לדין על גילוי בהפרת חובה, גילוי ידיעה לאדם לא מוסמך ובהפרת אמונים על כך שלא העביר בזמן את מסמך הרפז.