מפנה נוסף בפרשת סוני וצפון קוריאה: מספר בתי קולנוע בארצות הברית הודיעו היום (שלישי) כי הם מתכוונים להקרין בחג המולד שיצוין ביום חמישי את הסרט "ראיון סוף" של אולפני סוני על שני עיתונאים שנשלחים להתנקש בשליט צפון קוריאה, קים ג'ונג און, שבוע אחרי שסוני הודיעה על ביטול ההקרנות בשל איומים בפיגועים. 
טים ליג, מייסד רשת בתי הקולנוע הטקסנית, אלאמו דראפטהאוס, הודיע בחשבון הטוויטר שלו כי אולפני סוני התירו לו להקרין את הקומדיה בכיכובם של ג'יימס פרנקו וסת' רוגן בחג המולד, שהיה אמור להיות תאריך ההפצה המקורי של הסרט מעורר הסערה. 
גורמים המקורבים לפרטים אמרו לדאלאס מורנינג ניוז כי סוני מתכוונת לאפשר לבתי קולנוע ברחבי המדינה להקרין את הסרט בתעריף מוזל. כמו כן, האולפנים שוקלים להפוך את "ראיון סוף" לזמין מחר גם בשירות סטרימינג ובשירות של וידאו בדרישה (VOD). 

אולפני סוני הודיעו ביום רביעי שעבר, כי הם מבטלים את הקרנת הסרט, אחרי שכמה מרשתות בתי הקולנוע המובילות בארצות הברית הודיעו כי לא יאפשרו את הקרנת הסרט אצלם לנוכח איומיהם של האקרים שככל הנראה מזוהים עם המשטר הצפון קוריאני לבצע פיגועים. ההחלטה זכתה לגינויים רבים, כולל מצד הנשיא ברק אובמה, אולם בסוני הדגישו כי הם בוחנים דרכים להפיץ את הסרט לציבור הרחב. 
בתוך כך, היום המשיכו להירשם שיבושים קשים בתנועת האינטרנט בצפון קוריאה, אחרי שבשעות הבוקר נמסר כי פעילות האינטרנט במדינה המסוגרת חזרה לפעולה אחרי הפסקה של יותר מתשע שעות. . 
סמוך לשעה 11 בבוקר (שעון מקומי), דווח כי ניתן לגלוש מחדש לאתרי אינטרנט שפועלים בצפון קוריאה, ובראשם סוכנות הידיעות הרשמית והיומון הממלכתי רודונג סינמון. תחילה היו דיווחים כי ישנם שיבושים בגלישה, אולם בהמשך נמסר כי הרשת שוב נפלה. 
עד כה לא ברור מה גרם לתקלה המסתורית וחסרת התקדים, שלדברי מתיו פרייס, נשיא חברת קלאוד-פלייר שבוחנת ביצועי אינטרנט, נראתה "כאילו צפון קוריאה נמחקה מהמפה העולמית של האינטרנט". 
החשד הראשוני היה שמדובר בפעולה אמריקאית, אחרי שהנשיא ברק אובמה הכריז בסוף השבוע כי ארצו תגיב על החדירה למחשבים של אולפני סוני, אחרי שהבולשת וסוכנויות הביון קבעו כי יש מספיק ראיות שמצביעות על כך שהאקרים שפועלים בשירות המשטר הצפון קוריאני הם שביצעו את הפריצה. 
במועצה לביטחון לאומי בבית הלבן סירבו להגיב על ההתרחשויות בצפון קוריאני, וגם דוברת מחלקת המדינה, מארי הארף, התחמקה מתשובה חד משמעית. "אנחנו לא נדון בפומבי בפרטים מבצעיים לגבי אפשרויות תגובה או נגיב על דיווחים כאלה, מלבד שאומר שבעת שאנחנו מיישמים את התגובות שלנו, חלק ייראו ואחרות עשויות שלא להיראות", אמרה. 
בדרום קוריאה ציינו כי אינם יודעים מה הסיבה לתקלה. "אנחנו עוקבים מקרוב כדי לגלות אם הסיבה להפסקת הפעילות של האינטרנט הייתה פריצה חיצונית או בדיקה של מערכת פנימית כדי להגביר את האבטחה", אמר דובר מטעם הממשלה בסיאול. 
גם שמה של סין הועלה כמי שעשויה להיות אחראית להפלת רשת האינטרנט, אולם בבייג'ינג מיהרו לדחות זאת על הסף ואמרו: "זה חסר כל בסיס". "הדיווחים הללו אינם אחראים באופן קיצוני, בלתי מקצועיים ומבלבלים", אמרה דוברת משרד החוץ, הואה צ'וניינג. 
עם זאת, ג'יימס קואי, המדען הראשי של חברת דיין שעוקבת אחרי תנועת האינטרנט בעולם, לא פסל את האפשרות כי מדובר בהאקר בודד מאחר שמדובר בפעולה פשוטה יחסית. "צריך חיבור אחד בלבד מעבר לגבול כדי להעמיס על התשתית, וכנראה שלא צריך את המשאבים של מדינה, וזה יכול להיות אדם אחד", אמר לבי-בי-סי.