ועד עובדי ערוץ 10 הפסיק הערב (ראשון) את השידורים במחאה על סרובו של ראש הממשלה בנימין נתניהו להתערב במשבר המאיים על קיומו של הערוץ ועל מקומות העבודה. החשכת המסך תימשך עד השעה 6 בבוקר ובמסגרת זו יבוטלו התכניות: היום שהיה, לילה כלכלי וצינור לילה. 

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ פרופ' אבישי ברוורמן, קרא בעקבות החשכת המסך בערוץ 10 "לראש הממשלה ושר התקשורת, להביא לכנסת חקיקה להארכת הזיכיון של הערוץ". ח"כ ברוורמן אמר כי על ראש הממשלה לפעול בהקדם כדי למנוע מונופול על המסך, והודיע כי יהיה מוכן לכנס את ועדת הכלכלה לקידום החקיקה בכל זמן שיידרש.
ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד), חברת ועדת הכלכלה ומי שהובילה בקיץ האחרון את הדיונים בחוק השידור הציבורי, אמרה: "נראה כי בלבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו גמלה כבר מזמן ההחלטה לסגור את ערוץ 10, לא לפני שגרם למנהליו להתפתל שוב ושוב בתחנונים לעזרתו. אותו ראש ממשלה שקורא שוב ושוב ליצירת תחרות במשק הוא זה שבצעדים מניפולטיביים וחסרי אחריות הביא במו ידיו ליצירתו של מונופול בשוק התקשורת המסחרי. בכוונתי לדרוש כינוס חירום מידי של וועדת הכלכלה בכנסת לדיון בעתידו של ערוץ 10 והשידור המסחרי כולו".